دو شاکی دیگر برای پرونده دنی آلوس/ روایتی جدید از آن شب وحشتناک!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که از خبرهای دادگاه روز جمعه شنیده می‌شود، دنی آلوس به دو دوست شاکی پرونده‌اش هم دست‌درازی کرده و قاضی از آنها خواست که علیه آلوس شهادت بدهند.

قاضی پرونده دنی آلوس از دو دوستی که قربانی را همراهی می‌کردند خواست که علیه آلوس شکایت کنند.

همانطور که به منابع قضایی EFE توضیح داده شد، دو دختر همراه قربانی تجاوز که یکی از آنها دخترعموی شاکی و دیگری دوستش بود، روز جمعه به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شدند. هر دو شاهد تایید کردند که قبل از بردن قربانی تجاوز به دستشویی (همانجایی که تجاوز انجام شد) فوتبالیست به آنها نیز با قصد جنسی نزدیک شده بود و گویا به آنها دست‌درازی کرده بود.

قاضی به آنها گفت که این اختیار را دارند تا حادثه را گزارش بدهند اما شاهدان این پیشنهاد را رد کرد تا از اهمیت تجاوز بزرگتر به دوستشان کاسته نشود. این دو شاهد همچنین روایت شاکی در مورد قبل و بعد از تجاوز را تایید کردند.

طبق داستانی که در دادگاه روایت شد، آنها در کلوپ شبانه نزدیک به جایی که آلوس و دوستش نشسته بودند و مشروب می‌خوردند، با دوستانشان گرم گفتگو بودند که یک گارسون به آنها نزدیک شد و گفت که برخی از آقایان می‌خواهند آنها را به نوشیدن شامپاین در منطقه خصوصی دعوت کنند. آنها به منطقه خصوصی رفتند و مشغول صحبت با آلوس و دوستش بودند که فوتبالیست حرکات ناشایستی انجام داد و سپس به سمت دستشویی رفت و به شاکی پرونده اشاره کرد که نزدیک شود. به گفته شاهدان آنها تصور نمی‌کردند که این در دستشویی خصوصی باشد و فکر می‌کردند منطقه‌ای برای سیگار کشیدن است.

یک ربع بعد آلوس از دستشویی خارج شد و دختر هم پشت سرش بیرون آمد و نزد دوستانش رفت و با گریه گفت: «او من را اذیت کرد». همان لحظه دربان به آنها نزدیک شد و متوجه ماجرا شد و بلافاصله تیم امنیتی را خبر کرد. در واقع این دربان، مالک کلوپ و دو گارسون هم روز جمعه در دادگاه حاضر شده و شهادت دادند.

آلوس از تاریخ ۲۰ ژانویه بازداشت است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

در همین ارتباط: درخواست طلاق همسر دنی آلوس پس از خیانت/ تلخی زندان دوچندان شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    با عرض معذرت ، مشکل از خودش بوده. انسان پاکی بودی با دعوت یه غریبه رو در منطقه خصوصی قبول نمیکردی و به مکان دوم نمیرفتی. بیشتر باجگیریه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی