نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روزهای بد آبی‌ها در راه است!/ نگرانی برای استقلال بدون ساپینتو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در ۴ دیداری که ساپینتو محروم بوده نتایج خوبی کسب نکرده است.

استقلال بدون ساپینتو در تبریز به تراکتور باخت، با آلومینیوم و فولاد مساوی کرد و البته ذوب آهن را شکست داد اما همین آمار نشان می‌دهد که آبی پوشان بدون ساپینتو خوب نتیجه نمی‌گیرند و حالا در بازی با نفت مسجد سلیمان هم این مربی پرتغالی را ندارند.

استقلال در دو هفته گذشته دو بازی خود را مقابل ملوان و مس برد و به آینده امیدوارتر شد. به همین دلیل بازی با نفت مسجد سلیمان هم برای استقلالی‌ها خیلی مهم است و حتما باید برنده شوند. پرسپولیس این هفته با نفت آبادان بازی دارد و سپاهان به مصاف فولاد می‌رود و طبعا روی کاغذ بازی استقلال کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد، هر چند که ساپینتو به خاطر دریافت کارت قرمز محروم است و البته استقلالی‌ها این نگرانی را دارند که کمیته انضباطی هم حداقل یک جلسه دیگر او را محروم کند.

استقلال بدون ساپینتو در ۴ بازی و از ۱۲ امتیاز ممکن ۷ امتیاز را از دست داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عموساپی شیردل IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    استقلال اگر همه بازیها عمو ساپی رو روی نیمکت داشت الان با ۱۵ امتیاز بالاتر از سایر تیمها دست نیافتنی بود مافیای سرخ برای همین همه جا عمو ساپی رو تعقیب میکنه و براش دردسر درست میکنه اما با همه اینها این فصل هم پرسپولیس مثل فصل قبل یه موز هم گیرش نمیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    همه دیدند که ساپینو در این روز مظلوم واقع شد، چراکه ایشان درحال گفتگوی معمولی با داور بوده ، که یک دفعه مورد هجوم یکی از اعضای تیم مس قرار گرفت ، دراین صحنه داور بایستی به آن فرد کارت قرمز میداد و نه اینکه به ساپینتو کارت زرد و سپس قرمز میداد، اتفاقا کارت قرمز ساپینتو باید پاک شود. اگه پاک نشه انشالله روز چهارشنبه ، ورزشگاه را برسر کمیته انضباتی فوتبال خراب خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی