نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدیر باشگاه استقلال: این بار در حق ساپینتو نامردی شد/ می‌دانیم چه کسانی دنبال کنار رفتن فتح‌الله‌زاده هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شایعه برکناری مدیرعامل باشگاه ما چندی قبل هم از سوی یک رسانه مطرح شد که از طریق واحد حقوقی پیگیر چرایی این موضوع خواهیم بود.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتشار شایعه برکناری علی فتح الله زاده از مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش هم چنین شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد و همان زمان هم پیگیر دلیل انتشار این شایعه شدیم. البته همان موقع متوجه شدیم که تنها یک رسانه غیررسمی این شایعه را منتشر کرده بود.

وی افزود: از طریق بخش حقوقی باشگاه این ماجرا را پیگیری می‌کنیم تا چرایی این موضوع و اینکه چرا فقط همین رسانه آن هم در فضای مجازی و به شکل غیررسمی این شایعات را درباره کادر مدیریتی باشگاه منتشر می‌کند را متوجه شویم.

مدیر باشگاه استقلال در همین خصوص اضافه کرد: در حال حاضر کادر مدیریتی باشگاه با قدرت درصدد رفع مشکلات عدیده موجود بر سر راه استقلال است که این شایعات ظاهراً برای خدشه ایجاد کردن در اقدامات مثبت مجموعه استقلال اتفاق می‌افتد البته ما حواسمان جمع است و کاملا متوجه برخی شیطنت‌ها هستیم اما به هیچ عنوان از اقدامات در نظر گرفته شده برای پیشبرد اهدافمان در استقلال توقف نمی‌کنیم چون می‌دانیم چه کسانی از نتیجه گیری استقلال ناراحتند.

مدیرباشگاه استقلال: این بار در حق ساپینتو نامردی شد/ می‌دانیم چه کسانی دنبال کنار رفتن فتح‌الله‌زاده هستند

کریمی همچنین درباره اتفاقات بازی با مس کرمان و بیانیه باشگاه در حمایت از سرمربی پرتغالی استقلال خاطر نشان کرد: انصافاً در این مورد خاص در حق ساپینتو نامردی شد. شاید او در برخی مسابقات کمی هیجان زده می‌شد اما این بار ساپینتو مظلوم واقع شد و به همین خاطر باشگاه با تمام قدرت از سرمربی تیم حمایت می‌کند.

مدیر باشگاه استقلال همچنین درباره مشکلات مالی این مجموعه و اقدامات اعضای هیئت مدیره تاکید کرد: همه هم و غم مسئولان باشگاه در راستای ادامه روند خوب تیم استقلال است. ما در تلاشیم تا هرگونه تنش و مشکلی از سر راه تیم برداشته شود که البته بخشی از آن هم مسائل مالی است. قطعاً در این زمینه هر اقدامی از دستمان بربیاید کوتاهی نخواهیم کرد تا تیم استقلال با همین روند امتیازگیری در مسابقات حضور پیدا کند. انشالله بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که تیم استقلال دوباره صدر جدول را در اختیار بگیرد و هواداران خوشحال و راضی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی