نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کی روش استنلی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی‌روش استنلی با گلزنی مقابل سپاهان ۲ رکورد ویژه به نام خود کرد.

گل‌گهر در بازی سپاهان متحمل شکست سنگینی شد و ۴ گل دریافت کرد. گل دقایق پایانی کی‌روش استنلی تنها از سنگینی باخت کم کرد ولی برای این مهاجم برزیلی گل ویژه‌ای محسوب می‌شود. کی‌روش که در این بازی دومین گل فصلش را به ثمر رساند توانست به مرد اول نقش‌جهان و سومین گلزن برتر شاگردان قلعه‌نویی تبدیل شود.

کی‌روش رکورددار گلزنی در نقش‌جهان

کی‌روش استنلی که سال‌ها در تیم‌های اصفهانی بازی کرد، رکورد بیشترین گل زده در ورزشگاه نقش جهان را در لیگ برتر دارد. این ورزشگاه در مدت برگزاری لیگ برتر مدت‌ها غیرقابل استفاده بود. تا پیش از این سجاد شهباززاده و ادموند بزیک با ۱۷ گل در کنار کی‌روش قرار داشتند. کی‌روش ۱۵ گل در سپاهان و۲ گل در ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان به ثمر رساند تا اینکه با پیراهن گل‌گهر توانست رکورد گلزنی در این ورزشگاه را بشکند.

عبور مهاجم برزیلی از آرش برهانی

کی‌روش استنلی از جمله بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است. این بازیکن با توجه به فیزیک بدنی خاص خود، جایگاه ویژه‌ای در تفکرات قلعه‌نویی دارد و در ذوب‌آهن، سپاهان و گل‌گهر برای این سرمربی، ۹۹ بار بازی کرده است و در لیگ هجدهم در سپاهان، آقای گل شد.

 کی‌روش در دیدار با سپاهان برای سی و هشتمین بار موفق به گلزنی برای تیم‌های تحت هدایت قلعه‌نویی شد و با عبور از آرش برهانی در جمع ۳ گلزن برتر دوران پرافتخار مربیگری امیر قلعه‌نویی شد. بهترین گلزن بین شاگردان قلعه‌نویی، رضا عنایتی است که ۵۹ گل برای این سرمربی زده است. پس از آقای گل تاریخ لیگ برتر، سیاوش اکبرپور قرار دارد که ۴۰ گل زده است که کی‌روش فاصله کمی برای رسیدن به مقام دوم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    بدترین بازی فصل گلگهر بود. نوید عاشوری اومد تو بازی به خط هافبک چه نظمی داد. کی روش با لباس تیم های ذوب آهن-سپاهان-گلگهر به پرسپولیس گل زده و با سپاهان-ذوب آهن هم به استقلال ولی با توجه به سبک این دو فصل گل گهر که بیشتر کارهای ترکیبی روی زمین مدنظر بهتر بود به بایناما بازی میداد. بایناما و شکاری و عاشوری و تبریزی امسال کنار هم عالی بودند. پارسال هم سعید صادقی،زکیپور از چپ با تبریزی و عاشوری که بهشون اضافه می شد از راست تیکدری و برزای و شکاری ولی کی روش میاد تو زمین مجبور میشن چپ و راست سانتر کنن و بازی زیبای اوایل فصل گلگهر رو خراب میکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی