نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جورجینیو و کاترین هاردینگ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینیو خرید جدید آرسنال، با کاترین هاردینگ که در مصاحبه خوانندگی انگلیس شرکت کرده بود در رابطه است و این زوج یک پسر دارند.

جورجینیو در روز آخر بازار نقل و انتقالات با قرارداد ۱۲ میلیون پوندی از چلسی به آرسنال پیوست. اما در حالی که هواداران توپچی‌ها دقیقاً می‌دانند که از جورجینیو در زمین چه انتظاری دارند، ممکن است از شنیدن زندگی خانوادگی او شگفت‌زده شوند.

جورجینیو در حال حاضر با کاترین هاردینگ در رابطه است و همه به خصوص انگلیسی‌ها احتمالا او را می‌شناسند. این خواننده ۳۲ ساله ایرلندی در برنامه وویس انگلیس در سال ۲۰۲۰ با نام کت کاولی ظاهر شد. اما حتی قبل از این برنامه هم تقریباً سلبریتی حساب می‌شد.

او در سال ۲۰۱۴ برای مدت کوتاهی با جود لاو بازیگر هالیوودی رابطه داشت. کاترین باردار شد و دختری به نام آدا دنیا آورد که اکنون هفت ساله است. در آن زمان، جورجینیو با ناتالیا لتری در رابطه بود و این زوج در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند. اما پس از ۸ سال با هم بودن، در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند و این ملی‌پوش ایتالیایی خیلی زود با کاترین رابطه برقرار کرد.

جورجینیو و کاترین در سپتامبر ۲۰۲۰ صاحب اولین فرزند خود به نام جکس شدند. کاترین این خبر را با عکس پسرش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «به دنیا خوش آمدی پسرم. ماه‌ها در انتظارت بودیم و حالا از راه رسیدی. زندگی چقدر شگفت‌انگیز است، یک ماجراجویی جدید با تو آغاز شد تا تو را راهنمایی کنیم که مسیرت در جهان را پیدا کنی. تو قلب ما را از عشق و شادی پر کردی.»

کاترین در ماه اکتبر عکس‌های شیرین و ویدئوی جذابی از حلقه‌های ست منتشر کرد و شایعات نامزدی با جورجینیو را بر سر زبان‌ها انداخت.

در این رابطه این مطلب را هم بخوانید: جورجینیو؛ ستاره‌ای که در شرایط سخت بزرگ شد و به قهرمانی یورو رسید/ پسری که مادرش او را فوتبالیست کرد

جورجینیو و خانواده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی