نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خبرورزشی‌گردی| دایی: از تلویزیون نیم ساعت وقت می‌خواهم/ خیلی از حرف‌های من را سانسور می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت از تلویزیون دقایقی وقت می‌خواهم تا به مردم حقایق را بگویم.

۱۲ سال قبل یعنی در اواخر مرداد ماه سال ۱۳۸۹ شکایت سرمربی وقت  پرسپولیس از فدراسیون به خاطر حضور چند ماه در تیم ملی به اوج رسیده بود. کمیته انضباطی که مرجع اول بررسی شکایت بود اعلام کرد فدراسیون فوتبال باید مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به سرمربی پرسپولیس بپردازد، البته این رای مورد اعتراض به هر دو طرف واقع شد. زیرا دایی معتقد بود به دلیل گنجاندن نشدن حق فسخ برای برکناری او از تیم ملی به منزله اخراج تلقی شده و باید پول قراردادش را در سال‌های دوم و سوم به صورت کامل دریافت کند.

علی کفاشیان نیز به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به رای کمیته انضباطی معترض شد زیرا به پرداخت همان ۴۰۰ میلیون هم اعتقادی نداشت. این پرونده هفته‌ها در کمیته استیناف معطل ماند و جلسات مختلف در مورد آن تشکیل شد تا اینکه سرانجام کفاشیان و همکاران از سربلند بیرون آمدند و خشم علی دایی برانگیخته شد.

دایی در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با صنعت نفت با اعتماد به نفس بیشتر به سوالات مختلف پاسخ داد و در این خصوص اظهار داشت: خیلی از صحبت‌های مرا سانسور می‌کنند و فقط آن قسمت‌هایی را پخش می‌کنند که خودشان می‌خواهد. از تلویزیون می‌خوام ۳۰ دقیقه به من فرصت در یک برنامه زنده بدهد تا بتوانم حقایق را به مردم بگوییم. طبیعی بود که شورای استیناف در مورد شکایت من به نفع فدراسیون رای دهد زیرا آنها زیر مجموعه فدراسیون هستند.

مصاحبه علی دایی را در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| دایی: از تلویزیون نیم ساعت وقت می خواهم/ خیلی از حرف های من را سانسور می کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • ناشناس IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    به عکس اول بالای صفحه این خبرتوجه کنیدحال آدم به هم می خوره ازاین جماعتی که بارفتارهای چاپلوسی ویامتملقانه«بت وخدا»می سازنداین همه لنزدوربینهارا به طرف یک شخصی میگرندبرای عکس گرفتن!ویاجلب توجه!من هم باشم بااین رفتارها«ازجادررفتگی»می کنم وتوهرزمینه ای بایدبدون دلیل وتحقیق ویامدرک سرکی بکشم واظهارنظربیجاکنم غیرازاین مسائل فوتبال وتوپه بازی البته!
  • توهم IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    اسطوره اون بزرگیه که چند مدرسه ساخته ولی اسمشو دانش آموزایی اون مدرسه ها هم نمی‌دونند
    • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      اسطوره مااون کسی هست که دردمای منفی سی درجه زیرصفر،درقله کوه مشغول به نگهبانی ازمرزهای شمال غرب کشوربه شهادت رسیددیشب،مابقی هم یخ زده بودند
  • قیطور IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    مرزبانان سپاس
  • احمدم IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    اسطوره وحامی ملت بزرگ مرد جاش توقلب ملته حمایت ازملت توخونشه درود برشرفش بسوزید ازاقتداروهمدلی ملت که بنوعی پشت هم بودنند ولی خوب قدرت وسلاح همیشه به دست خالی زوره
  • جبارسینگ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    زنده باشی سلطان علی دایی بدجوری بعضی هارواتش زدی که هیچ دارویی براشون پیدا نمیشه درودبه شرفت سلطان
  • چنگیز IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    لطفاً از طرف خودت حرف بزن دایی برای تو اسطوره است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی