۱
۲ دلیل مهم مهاجم تیم ملی ایران برای رد پیشنهاد بازگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون علاقمند نیست بار دیگر به فوتبال روسیه برگردد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اصلا حال روز خوبی در تیم بایرلوکوزن ندارد و حالا متوجه شده ایم که چرا سردار آزمون اصرار به ادامه حضور در فوتبال روسیه داشت و حتی می خواست بعد از زنیت هم در یکی از تیم های روسی به بازی ادامه دهد. اما آنقدر پیشنهاد برای او آمد و رسانه ها گفتند در فوتبال روسیه دیگر چیزی برای دست یابی سردار آزمون وجود ندارد که در نهایت راهی آلمان و تیم بایرلورکوزن شد.

واقیت این است که بردیف سرمربی تیم سوچی که در تیم های روبین و روستوف سرمربی سردار بوده دوست دارد بار دیگر این مهاجم را در نوک خط حمله تیمش ببیند اما سردار آزمون اصلا دوست ندارد بار دیگر به فوتبال روسیه برگردد.

طرح شکایت علیه او در یکی از دادگاه های روسیه و حمله روسیه به اوکراین که موجب شده تا این کشور مورد تحریم های بین المللی قرار گیرد از جمله دلایلی است که سردار آزمون را نسبت به بازگشت به روسیه نا امید کرده است.

امروز در خبرها آرماند دورن مدیر برنامه‌های سردار آزمون هم در مصاحبه با سایت  RB Sport درباره بازگشت احتمالی سردار به روسیه، گفت: هنوز پیشنهادی از روسیه برای سردار آزمون دریافت نکردیم اما این بازیکن آماده است تا پیشنهادها را درنظر بگیرد.

پیش بینی می شود با ادامه این وضعیت سردار آزمون به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم بایرلورکوزن به یک تیم جدید فرستاده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    آزمون لیاقتش همان لیگ روسیه است. بازیکنی بی اخلاق و از نظر فنی هم که وضعش مشخصه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی