نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ریکاردو ساپینتو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته و پس از انتشار مطالبی درباره توهین سرمربی استقلال به اعضای کادر فنی مس کرمان مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حاشیه‌های پایانی دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان همچنان ادامه دارد. اتفاقاتی که موجب شد سرمربی تیم استقلال با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود در طول روزهای اخیر به شدت از سوی مسئولان باشگاه استقلال همچنین اعضای کادر فنی باشگاه مس کرمان دنبال شده و صحبت‌های زیادی در این باره مطرح می‌شود.

 پس از پایان این دیدار مدیران باشگاه استقلال به حمایت از سرمربی تیم شان پرداخته و نسبت به مظلوم واقع شدن ساپینتو صحبت‌های زیادی را با رسانه‌ها انجام دادند. همچنین بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در این باره صراحتاً اعلام کرد که ساپینتو هیچ کار خاصی در رابطه با اعضای کادر فنی تیم حریف انجام نداد و تنها مشغول تماشای بازی بود که یکی از اعضای کادر مس کرمان به سمت او هجوم آورده و ضربه‌ای به سینه او زده است.

 اما این موضوع از سوی اعضای کادر فنی تیم کرمانی به شکل دیگری با رسانه‌ها در میان گذاشته شد. یکی از مربیان مس کرمان در این باره اعلام کرده که ساپینتو با زبان بدن حرکاتی انجام می‌داده که توهین آمیز بوده و حتی گفته شده که او به زبان پرتغالی به اعضای کادر مس کرمان اهانت کرده که مربی اسپانیایی حاضر روی نیمکت تیم کرمانی متوجه آنها شده است! 

پیرو همین مسائل و پس از انتشار این صحبت‌ها مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این اتهامات واکنش نشان دادند. یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «اگر اعضای کادر فنی تیم مس کرمان نتوانند اتهاماتشان نسبت به سرمربی استقلال را اثبات کند قطعاً به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم تا از این به بعد کسی بی دلیل و بدون مدرک و سند به خودش اجازه ندهد به اعضای کادر فنی تیم استقلال اهانت کند».

مدیران استقلال


 این فرد مسئول اضافه کرد: «به اندازه کافی به سرمربی و اعضای کادر فنی تیم استقلال در حاشیه دیدار با مس کرمان توهین شده و بیش از این نمی‌توانیم نسبت به این قبیل رفتارها سکوت کنیم. ما همواره از سفر به کرمان و دیدار با نمایندگان این استان دوست داشتنی خاطرات خوبی داشته ایم اما ظاهراً تعدادی از اعضای کادر فنی باشگاه مس کرمان قصد دارند خاطرات خوب و ذهنیت مثبت ما را تغییر بدهند که البته این اتفاق از سوی باشگاه استقلال بدون پاسخ نخواهد ماند».

 لازم به ذکر است؛ در شرایطی که در هفته‌های پیش از این اغلب پیشکسوتان استقلال نسبت به رفتارهای سرمربی تیم شان در محوطه فنی نیمکت مربیگری انتقاد می‌کردند اما این بار به حمایت از سرمربی استقلال پرداخته و معتقدند او استثنائا این بار بی دلیل کارت زرد گرفته و از زمین اخراج شده است.

در همین ارتباط: ساپینتو خیلی راحت به ناموس ما توهین می‌کند/ متاسفانه نمی‌شود تمام تصاویر سرمربی استقلال را منتشر کنیم/ ۳ استقلالی به خاطر رفتارهای او عذرخواهی کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مسی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    این رسم مهمان نوازی از مربی خارجی نیست ، واقعا رفتارهای غیر منصفانه با این مربی شده در سیرجان وکرمان
  • عادل کج کلاه IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    فقط یک سوال : اگر در بازی مس بجای ساپینتو یک مربی ایرانی مثلا" الهامی یا قلعه نوعی یا تارتار و ... باز هم مردک مس فروش جرأت ضربه زدن به سینه آنها را داشت!؟
  • تاج آبی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    ازفرزاد حسین خانی کنارییاش چه انتظاری دارین لیگ برتر با لیگ یک اشتباه گرفته با گیس فکلاش انگاراز امازون اومده
  • پرویز داودی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    از ماست که بر ماست . همین رفتارها را بروز دادیم که یورگن لوکادیا پس از بازگشت به کشورش ، هرچه دلش خواست علیه ایرانی ها گفت . در حال حاضر گمان میرود که هرکس میخواهد مطرح شود سعی میکند با ساپینتو درگیر شود . اگر در زمین توان مقابله ندارید گورتان را از این فوتبال گم کنید
  • محسن IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    ساپینتو مربی در حاشیه،تو انزلی به برانکارد هلال احمر لگد زد تو کرمان به تماشاگران توهین کرد استقلال از چه کسی حمایت میکنه؟
    • ماندانا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      تیمهای دیگه اتفاقا تو حاشیه هستن توان شکست دادنش رو ندارن ، باعث درگیری میشن وگرنه تیمی که ساپینتو برنده میشه امکان نداره اون با کسی درگیر بشه ، مربیهای دیگه اول درگیری رو شروع میکنن اون هم پاسخ میده
  • رام IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    ستاره ی داوود همانطور که در عکس دیده میشه داره تکمیل میشه😇🤣😂
  • ناشناس IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    تدریس زبان بدن یه کار تخصصیه که از عهده هر کسی بر نمی آد کادر فنی مس که اینقدر در این زمینه آگاهی دارن کلاسهای تخصصی بزارن خیلی زشته از هر راهی برید که شخصی رو زمین بزنید آه ساپینتو گرفتارتون می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی