نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نیمار - برونا بیانکاردی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد نیمار، فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن، رابطه خود را با نامزد سابقش برونا بیانکاردی دوباره احیا کرده است.

نیمار و برونا پس از یک سال زندگی مشترک در ماه آگوست از جدایی خود خبر دادند. اما این زوج روز یکشنبه تولد ۳۱ سالگی ملی‌پوش برزیلی را با هم گذراندند و چند عکس صمیمی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و با این کار به از سر گرفتن رابطه بین‌شان اشاره کردند.

نامزد سابق نیمار حتی یک پست پر احساس را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که هنوز او را دوست دارد. برونا نوشت: «تولدت مبارک زیبا. من امروز همه چیز را به تو گفتم و این عکس کوچک را فقط برای ثبت این خاطره اینجا می‌گذارم. امیدوارم سال جدیدت شگفت‌انگیز و پر برکت باشد! مبادا دلیلی برای جشن گرفتن، دوستانی در کنارت، دستاوردها، اهداف بسیار و سلامتی نداشته باشی. امیدوارم خداوند به حفظ رابطه ما ادامه دهد. دوستت دارم. همیشه روی من حساب کن.»

نیمار و برونا بیانکاردی

برونا بلاگر شبکه‌های اجتماعی و مدل اهل سائوپائولو است که برند لباس خودش را دارد.

گمان می‌رود که این زوج از سال ۲۰۲۱ با یکدیگر در رابطه بوده‌اند، اما این رابطه را برای چند ماه از دید عموم مخفی نگه داشتند. آنها در نهایت در ژانویه ۲۰۲۲ رابطه خود را رسمی کردند و به طرفدارانشان در اینستاگرام اطلاع دادند که نامزد شده‌اند. اما در تابستان از هم جدا شدند و این مدل ۲۷ ساله شایعات بیهوده‌ای مبنی بر خیانت نیمار به او را مطرح کرده بود. حالا اما به نظر می‌رسد تمام اختلافات حل شده و زوج عاشق دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

برونا بیانکاردی

این مطلب را هم بخوانید: زندگی پر زرق و برق خواهر نیمار؛ بزرگ‌ترین حامی ستاره برزیلی/ از تتوهای خاص عاشقانه تا جشن‌هایی که نیمار از دست نمی‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی