نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسپرز بلافاصله بعد از بازی با هری کین در رختکن تماس گرفت تا به او برای شکستن رکورد گریوز تبریک بگوید.

آنتونیو کونته پس از رکوردشکنی هری کین در دیدار تاتنهام مقابل منچسترسیتی مستقیماً با او تماس گرفت. این مهاجم تنها گل بازی را به ثمر رساند و اسپرز موفق شد سیتیزن‌ها را در شمال لندن شکست دهد.

این دویست و شصت و هفتمین گل هری کین برای باشگاه بود و باعث شد که از جیمی گریوز به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه پیشی بگیرد. و به محض اینکه به رختکن رفت کونته که در این بازی غایب بود با او تماس گرفت. شنیدن صدای کونته کمی سخت است اما به وضوح شنیده می‌شود که او بارها می‌گوید: «به تو افتخار می‌کنم.»

کونته همچنین عکسی از بازیکنان که دور هری کین جمع شده بودند را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «همیشه با شما هستم حتی از راه دور. به کل تیم افتخار می‌کنم.»

گل تاریخی هری کین را ببینید: گل تاتنهام به منچسترسیتی توسط هری کین

هری کین

کونته ۵۳ ساله که از درد شدید شکم رنج می‌برد روز چهارشنبه به سرعت به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار گیرد. مشخص شد که سرمربی تاتنهام از التهاب کیسه صفرا رنج می‌برد.

کین پس از بازی گفت: «به زبان آوردن احساسم سخت است و من خیلی خوشحالم که به پیروزی رسیدیم. در دو هفته گذشته صحبت‌های زیادی در مورد این اتفاق داشتیم و انجامش در چنین بازی بزرگی باعث خاص‌تر شدن این رکوردشکنی می‌شود. احساس بسیار خوبی دارم. زمانی که به طور منظم شروع به بازی کردم، حتی فکرش را هم نمی‌کردم که ۲۰۰ گل در لیگ برتر به ثمر برسانم و هنوز چند سال دیگر باقی مانده و امیدوارم که در آینده بیشتر گل بزنم. جیمی گریوز یک قهرمان واقعی و یکی از بهترین مهاجمان است، بنابراین پیشی گرفتن از او لحظه بزرگی برای من است.»

و چیزی که روز را برای هری کین شیرین‌تر کرد، این بود که او دویستمین گل خود در لیگ برتر را هم ثبت کرد. کاپیتان ۲۹ ساله تیم ملی انگلیس سومین بازیکنی است که از زمان تغییر ساختار لیگ برتر در سال ۱۹۹۲، موفق شده ۲۰۰ گل بزند. وین رونی، اسطوره منچستریونایتد ۲۰۸ گل ثبت کرده، در حالی که آلن شیرر با ۲۶۰ گل در جایگاه بالاتر قرار دارد.

جشن پیروزی تاتنهام مقابل منچسترسیتی در رختکن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی