نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
۱ |
۰
تمرین پرسپولیس و گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس بازی‌های سختی در اسفند ماه پیش رو دارد.

پرسپولیس ۱۸۰ دقیقه است که گل نزده و از دو بازی اخیر خود مقابل فولاد و آلومینیوم فقط یک امتیاز به دست آورده است. سرخ‌پوشان در دو بازی بعدی خود باید به ترتیب به مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار بروند؛ بازی هایی که شاید روی کاغذ راحت باشد ولی قطعا برای پرسپولیسی‌ها سخت خواهد بود.

گل‌محمدی و تیمش ۵ دیدار سخت در ماه اسفند خواهند داشت که تا حدودی تکلیف پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی مشخص خواهد کرد. سرخ‌پوشان پایتخت روز سوم اسفند در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می‌روند؛ دیداری که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. دیگر دیدار پرسپولیس در ماه اسفند برابر نفت مسجدسلیمان رضا عنایتی خواهد بود. سرخ‌ها تا کنون موفق به پیروزی برابر تیم‌های عنایتی نشده‌اند و کار سختی خواهند داشت.

سومین دیدار پرسپولیس در ماه‌ اسفند برابر تراکتور پاکو خمس در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام خواهد بود. تراکتوری که در هفته‌های اخیر فوق‌العاده کار کرده و به طور حتم در تبریز پرسپولیس را اذیت خواهد کرد. لازم به ذکر است تنها شکست خانگی پرسپولیس مقابل همین تراکتور رقم خورد. و اما سخت‌ترین دیدار پرسپولیس باز هم مقابل سپاهان خواهد بود. دیداری که در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هنوز برنامه سازمان لیگ اعلام نشده اما اگر مانند همیشه در روزهای پایانی سال بازی برگزار شود، پرسپولیس باید به مصاف مس رفسنجان محمد ربیعی بروند. تنها شکست این فصل این تیم برابر پرسپولیس بوده و این دیدار می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس باشد.

آن‌طور که مشخص است زمستان سخت گل‌محمدی و تیمش در راه خواهد بود و این تیم اسفند بسیار شلوغ و البته دشواری پیش رو خواهد داشت. پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد، باید از بازی‌های پیش روی خودش تا پایان سال بهترین استفاده را بکند و امتیازات خوبی بگیرد. در غیر این صورت اختلاف امتیاز زیادی با صدر جدول پیدا می‌کنند و به‌نوعی یحیی و تیمش باید قید قهرمانی را بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیان IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    پرسپولیس در دفاع چپ یک بازیکن تخصصی ندارد ، جای یک هافبک بازیساز هم در میانه میدان خالی است ، مهاجم آماده ای هم که از تک فرصتها استفاده کند ندارد !!! لذا این ۳ عامل باعث شده پرسپولیس در غیاب صادقی و چند مهره نا آماده دیگر دچار مشکل فنی شود !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی