نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ارینگ هالند
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیمی کاراگر در مورد باخت منچسترسیتی از تاتنهام و عملکرد ارلینگ هالند صحبت کرد و نظرات عجیبی داد.

پس از شکست ناامیدکننده ۱-۰ منچسترسیتی مقابل تاتنهام، که در آن ارلینگ هالند در جلوی زمین منزوی بود و نتوانست هیچ شوتی دریافت کند، کارشناسان این سوال را مطرح کردند که آیا این بازیکن نروژی به درستی با سبک بازی پپ گواردیولا همخوانی دارد یا خیر.

هالند در تابستان از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفته شد و انتظار می‌رفت که منچسترسیتی را قدرتمندتر کند، اما در چندین و چند بازی ساکت و آرام بوده و کار خاصی نتوانست انجام بدهد، با اینکه در مجموع ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است.

پس از باخت اسپرز، جیمی کاراگر در مورد هالند در اسکای اسپورت گفت: «شاید او باشگاه اشتباهی را انتخاب کرده باشد. ما همه توانایی‌ها و قابلیت‌های هالند را نمی‌بینیم. سیتی گل‌های زیادی زده اما گل‌های زیادی هم خورده و راحت‌تر می‌توان به آنها ضدحمله زد. آنها متفاوت شده‌اند. این تقصیر هالند نیست. بازیکنان پپ گواردیولا انرژی یا قدرت لازم برای بازی به سبک او را ندارند. آنها به آرامی پیشروی می‌کنند و حریف را به سمت دروازه خود می‌برند و از آنجا بازی می‌کنند. وقتی توپ را از دست می‌دهند خیلی زود دوباره به دستش می‌آورند. هالند ۲۵ گل در لیگ به ثمر رسانده و بسیاری از آنها ناشی از ضرباتی هستند که وارد محوطه می‌شوند و او آنها را وارد دروازه می‌کند.»

زمان می‌برد تا هالند در منچسترسیتی جا بیافتد

هالند مطمئنا اولین بازیکنی نیست که برای سازگاری با نحوه بازی تیم گواردیولا مشکل دارد. کایل واکر در مصاحبه بعد از بازی به این مورد اشاره کرد. واکر گفت: «این یک فرآیند است، جا افتادن در این تیم سخت است، زیرا سرمربی تیم خواسته‌های زیادی از ما دارد و نحوه بازی ما منحصربه‌فرد است. ارلینگ فوق‌العاده بوده است. وقتی او گل می‌زند و برنده می‌شود، هیچ‌کس چیزی نمی‌گوید. به یکباره وقتی برنده نمی‌شویم و او گل نمی‌زند، می‌گویند آیا بدون او بهتر بازی می‌کنیم؟ اما وقتی او بیست و پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند، هیچ کس شکایت نمی‌کند. این تیمی است که ما تا پایان فصل داریم و تا انتها خواهیم جنگید.»

این مطلب را هم بخوانید: شوک بزرگ به گواردیولا و سیتیزن‌ها؛ منچسترسیتی متهم شد/ قهرمان لیگ برتر به دسته پایین‌تر فرستاده می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی