نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
۲ |
۰
غیبت جاروبرقی آبی‌ها و حسرت سرمربی استقلال!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبود ستاره جنگنده استقلال در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان وضعیت آبی‌ها را در خط هافبک دچار چالش خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

رقیب آبی‌ها با وجود قعرنشینی نشان داده مقابل استقلال حریفی سختکوش و دشوار محسوب می‌شود که به خصوص برای فرار از منطقه سقوط با تمرکز و انگیزه‌ای خاص به مصاف استقلال خواهد رفت.

با این حال، آمادگی خط حمله استقلال در هفته‌های گذشته و توانایی گلزنی ستاره‌های تهاجمی خیال ساپینتو از گل‌زدن تیمش را راحت می‌کند. اما آنچه تنها دغدغه سرمربی پرتغالی به نظر می‌رسد، غیبت مجدد زبیر نیک‌نفس در این مسابقه خواهد بود.

غیبت جاروبرقی آبی‌ها و حسرت سرمربی استقلال!

زبیر که پس از نمایش فوق‌العاده مقابل سپاهان و ملوان در نهایت به خاطر یک برخورد در جریان بازی برابر قوی سپید انزلی دچار مصدومیت شد، با وجود تلاش پزشکان باشگاه برای رسیدن به مرز  آمادگی از طریق فیزیوتراپی و سوزن‌درمانی، برای دومین هفته متوالی در ترکیب آبی‌ها حضور نخواهد داشت.

غیبتی که در دیدار مقابل مس کرمان هم محسوس بود و استقلال دو بار دروازه‌اش باز شد تا کلین‌شیت مقابل ملوان در این بازی تکرار نشود و حالا ساپینتو تنها مشغله ذهنی‌اش پیدا کردن بازیکن جانشنین برای هافبک ۲۹ساله و سنندجی تیمش است. بازیکنی که به مانند یک جاروبرقی توپ‌های پشت محوطه استقلال را از جلوی دفاع جمع می‌کند و نبودش در ترکیب، سهم حریفان در گرفتن توپ‌های سوم را بالا می‌برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اتفاقاضعیف ترین بازیکن استقلال زبیر نیک نفسه امسال فقط یک بازی خوب بود ودر باقی بازیها خیلی سوتی میدادقشنگ مثل یحیی گل ممد سوتی خالی بود
  • دسته ۳ تهران IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    باز هم سایه پرسپولیس بر سر الاستقلال مستدام باد که بازیکنانی چون نیک نفس و حسین پور و مطهری و غیره از پایه های خودش دارتد برای الاستقلال پر هزینه فوتبالی بازی میکنند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی