نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
۲ |
۰
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای خداحافظی با کارلوس کی‌روش را تایید و از زحمات او در تیم ملی فوتبال ایران تشکر کرد.

فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی هم قصد داشت، قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند اما انتقادات از کارلوس کی‌روش توسط مردم موجب عقب نشینی مهدی تاج از این مربی شد و در نهایت کارلوس کی‌روش با درک شرایط در تهران راهی دوحه شد تا با فدراسیون فوتبال قطر قرارداد امضا کند.

کارلوس کی‌روش از این موضوع اصلا ناراحت نیست چرا که لطف فدراسیون فوتبال موجب شد تا او حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را هم تجربه کند و از این حیث رکوردار شده است.

فدراسیون فوتبال علاوه بر صدور بیانیه با کارلوس کی‌روش تماس گرفت و اعلام کرد به زودی باقی مانده مطالباتش به وی پرداخت خواهد شد.

جالب اینکه کارلوس کی‌روش به تازگی برای دریافت مطالبات باقی مانده خود از فدراسیون فوتبال مصر شکایت کرد. فدراسیون فوتبال مصر شکایت کارلوس کی‌روش به فیفا را تایید و اذعان کرد، تلاش می‌کند، باقی مانده این قرارداد را به سرمربی پرتغالی پرداخت یا با این مربی به توافق برسد.

قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ماهی ۵۰ هزار دلار بود. 

در همین ارتباط: کارلوس کی‌روش رسماً سرمربی تیم ملی قطر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    «خود کارلوس کی‌روش هم از این موضوع اصلا ناراحت نیست» ....نه بابا ! یه وقت دلش نشکنه !!! به هر حال تیمی رو که بعنوان تیم اول و بالاتر از کره جنوبی به جام جهانی رسید رو تحویل گرفت . در حالیکه باعث شد دو تیم مهم دیگه به جام جهانی نرسن، خودش سر سفره حاضر و آماده ای نشست که اسکوچیچ بینوا تهیه کرده بود. مسبب اصلی شیش تایی شدن مقابل انگلیس و باخت مقابل آمریکا بود که اینا اصلاً مهم نیس !!! مهم، همون ناراحت نشدن و نشکستن دل نازک کارلوس بود که خدارو شکر انگار ناراحت نشده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی