فوتبالیست‌هایی که فیلم یا سریال بازی کرده‌اند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فوتبال همیشه این قابلیت را دارد که به صحنه نمایش تبدیل شود. به همین دلیل است که برخی از ستارگان این بازی زیبا حرفه خود را با بازیگری عوض کردند، و یا بازیگری را هم در برهه‌ای از زندگی خود امتحان کردند.

جسی لینگارد جدیدترین فوتبالیستی است که قصد دارد پس از آویختن کفش‌هایش وارد عرصه بازیگری شود. ستاره سابق منچستریونایتد برنامه‌های خود را در پادکست Diary of a CEO شرح داد. او پس از توضیح گام بلندپروازانه خود گفت: «اما من باید در کلاس‌های بازیگری شرکت کنم، هنوز این کار را انجام نداده‌ام. من همیشه عاشق فیلم و سینما بوده‌ام و بازی در سینما یا سریال می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. ولی صادقانه بگویم در حفظ متون زیاد خوب نیستم. فکر کنم ابتدا با کمدی شروع کنم.»

جسی لینگارد

لینگارد ۳۰ ساله راه این نام‌های معروف را دنبال می‌کند:

وینی جونز

اولین بار گای ریچی، فیلمساز بریتانیایی، بود که آینده بازیکن سابق ویمبلدون را در فیلم و سینما دید. او برای وینی، که اکنون ۵۸ سال دارد، نقش «کریس بزرگ» را در فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels در نظر گرفت که در آن برای «هچت هری» کار کرد. وینی تا به الان در ۱۰۹ فیلم به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۲۰۰۶ در فیلم X-Men: The Last Stand در کنار هیو جکمن و پاتریک استوارت بازی کرد. و در حال آماده شدن برای بازی در جنتلمن، یکی دیگر از فیلم‌های گای ریچی، است که به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است.

وینی جونز

اریک کانتونا

کانتونا، اسطوره ۵۶ ساله منچستریونایتد، یکی دیگر از فوتبالیست‌های دهه ۹۰ است که به بازیگری روی آورد. او به طور غیرمنتظره‌ای در اوج و در ۳۰ سالگی بازنشسته شد تا رویای خود را دنبال کند. این مرد فرانسوی اولین نقشش در هالیوود را در مقابل کیت بلانشت در فیلم الیزابت ایفا کرد. او در بسیاری از فیلم‌های فرانسوی بازی کرد، اما در فیلم مستقل «در جستجوی اریک» بود که میل به طنز و کمدی را نشان داد.

این مطلب را هم بخوانید: سفرهای فوتبالی با اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد / تصاویر جذاب از تبلیغات این برند مسافرتی را ببینید

اریک کانتونا

زلاتان ایبراهیموویچ

اگر فوتبالیستی برای فیلم‌های اکشن ساخته شده باشد، قطعا آن شخص زلاتان است. این مرد ۴۱ ساله اولین بار در فیلم نتفلیکس Asterix & Obelix: The Middle Kingdom به ایفای نقش پرداخت. او نقش یک فرمانده رومی را بازی می‌کند و در یکی از صحنه‌های فیلم توانایی مبارزه کردنش را به نمایش می‌گذارد و با پاهایش کلاه‌خود را پرت می‌کند و ضربه‌ای شدید به پای یک شرور وارد می‌کند.

در همین ارتباط: زلاتان بازیگر شد/ تصویر ستاره فوتبال در نقش یک سرباز رومی

زلاتان ایبراهیموویچ

رونالدو

وقتی در انیمیشن The Simpsons ظاهر می‌شوید، می‌توانید مطمئن باشید که در زندگی موفق شده‌اید. رونالدو، اسطوره برزیلی، در سال ۲۰۰۷ در یک قسمت از این کارتون آمریکایی موفق بازی کرد. او در مسابقه فوتبالی که لیزا هم در آن مشغول بازی بود ظاهر می‌شود و بعد از اینکه لیزا در چالشی نه چندان سخت شکست می‌خورد به او برچسب «فلاپر» می‌زند.

رونالدو

الی مک‌کویست

بی‌آنکه خیلی‌ها بدانند، مک‌کویست ۶۰ ساله، اسطوره‌ی رنجرز، در سال ۲۰۰۰ در کنار رابرت دووال در فیلم A Shot at Glory بازی کرد. او باید نقش یک بازیکن بزرگ تخیلی سلتیک به نام جکی مک کویلان را بازی می‌کرد. با این حال، مک‌کویست اعتراف کرد که هنگام فیلمبرداری، پیراهن رنجرز را زیر لباس سلتیک می‌پوشید.

الی مک‌کویست

دیوید بکام

جای تعجب نیست که دیوید بکام با ظاهر سینمایی و خاصش سر از سینما درآورد. پال گای ریچی در دو فیلمش از دیوید بکام استفاده کرد: فیلم The Man from U.N.C.L.E. در سال ۲۰۱۴ و فیلم King Arthur: Legend of the Sword محصول سال ۲۰۱۷. در فیلم دوم با چارلی هانام همبازی بود.

هانام سر صحنه فیلمبرداری به بکام گفت: «گوش کن رفیق، این فیلم من است و می‌خواهم خودم خوش‌تیپ‌ترین مرد روی پرده باشم.»

این مطلب را هم از دست ندهید: افشاگری درباره یکی از باورنکردنی‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال/ وقتی دیوید بکام قرارداد ۲۷میلیون پوندی را به ۴۰۰میلیون پوند رساند!

دیوید بکام

فرانک لبوف

لبوف، مدافع سابق چلسی، در فیلم The Theory of Everything که بر اساس زندگی استیون فاوکینگ ساخته شد، نقش یک دکتر را ایفا کرد. اگرچه این اولین تجربه او نبود. او پیش از این در سال ۲۰۰۱ در فیلم  Taking Sides ظاهر شد و همچنین در چندین تئاتر و فیلم متحدین جنگ جهانی دوم بازی کرد.

او به نشریه تایمز گفت: «خبرنگاران از من می‌پرسند نقطه اشتراک فوتبال و تئاتر چیست؟ هر دو زنده هستند. همین.»

فرانک لبوف

پله

او بهترین فوتبالیست روی کره زمین در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ بود و جای تعجب نداشت که هالیوود به سراغش برود. پله فقید نقش سرجوخه لوئیس فرناندز، اسیر جنگی در طول جنگ جهانی دوم را در فیلم کلاسیک Escape to Victory بازی کرد و مایکل کین و سیلوستر استالونه نیز در نقش‌های اصلی ظاهر شدند. در این فیلم محصول سال ۱۹۸۱ چندین فوتبالیست از جمله بابی مور و اوسی آردیلس هم بازی می‌کردند که در یک مسابقه نمایشی برای آزادی خود در برابر یک تیم آلمانی قرار گرفتند.

در این ارتباط بیشتر بخوانید: بازخوانی یک پرونده عجیب درباره پله/ ستاره سینما سناریوی اسطوره فوتبال را عوض کرد!

پله

کارلو آنچلوتی

اسطوره رئال مادرید با حضور در Star Trek Beyond در سال ۲۰۱۶ استعداد بازیگری خود را نشان داد. او نقش خیلی کوتاهی بازی کرد و به نشریه فورفورتو گفت: «من بازیگر وحشتناکی هستم. من از کودکی عاشق Star Trek بودم، بنابراین حضور در این فیلم تجربه فوق‌العاده‌ای برایم بود.»

کارلو آنچلوتی

کریس کامارا

کامی ۶۵ ساله در سریالی که در سال ۲۰۱۹ نمایش داده شد ظاهر شد و نقش یک مربی فوتبال را بازی کرد که به او لقب «مربی پرچانه» را داده بودند. بینندگان Emmerdale پس از تماشای این نقش کوتاه و خنده‌دار به توییتر رفتند و نظرات جالبی در موردش دادند و یکی از هواداران نوشت: «این کریس کامارای افسانه‌ای است!! باورنکردنی!»

کریس کامارا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره جروق IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    پژمان جمشیدی
  • علی سناتور IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    پژژژژژمان حمشیدیمان
  • اربابت IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    پژمان جمشیدی کجاست ؟؟؟
    • خونه پسر شجاست IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      بازیگر شده است در فیلم ها
  • Vv IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    همه اومدن و دارن میان بگن پژمان 😂😂😂
  • نخوندم🗿 IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    زلاتانو نازاریو پله و آفا کانتونا اسماشون هست پژمان جمشیدی چرا باید اسمش بین این اسطوره های تاریخ باشه
  • مهتاب IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    علی انصاریان و پژمان را فراموش نکنید.
  • Unknown IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    بامزه، استیون هاوکینگ نه فاوکینگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی