واکنش کنایه آمیز مربی استقلال به ادعای عنایتی/ نمیدانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روی موتا مربی تیم فوتبال استقلال در غیاب ساپینتو در نشست خبری حضور پیدا کرد و درخصوص پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت‌وگو کرد.

روی موتا پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم، چون ۳ امتیاز بازی که هدف ما بود را گرفتیم. دیروز هم گفتیم که بازی سختی در پیش داریم، اما تیم ما از همان ابتدا محکم شروع کرد و توانست گل بزند. در ادامه هم چند فرصت داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و لایق این بودیم که گل‌های بیشتری بزنیم.  

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم نفت سعی کرد فشار بیاورد و بازی را مساوی کند، اما کیفیت ما بهتر بود. توانستیم گل‌های زیادی بزنیم. با این حال بازی راحتی نبود. این تیم در دو بازی آخر گلی نخورده بود. تیم ما با ذهنیت خود و تمرکز بالا بازی کرد. از اینکه ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کردیم خیلی خوشحالیم.  

مربی تیم فوتبال استقلال درمورد برنامه‌های کادر فنی برای احیای سعید مهری و آرش رضاوند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند. آنها از زمانی که آمدند ما فقط کیفیت بالایی از آنها دیدیم. نمی‌توانیم درمورد گذشته صحبت کنیم، چون ما حضور نداشتیم، اما فکر می‌کنم هواداران با آنها منصف نبودند. آنها کیفیت بالایی دارند و با تیم هم سطح هستند و به تیم کمک می‌کنند. وقتی تماشاگران هم به آنها اعتماد به نفس بدهند آنها به سطح بالاتر خواهند رسید.

موتا درخصوص احتمال جذب بازیکن خارجی و یا کاوه رضایی، گفت: قبلاً درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم.  ما بازیکنی نمی‌گیریم که بگوییم فقط بازیکن گرفته‌ایم. دیروز در این خصوص صحبت کردیم و هنوز چیزی تغییر نکرده است.

وی درمورد مصدومیت علیرضا رضایی و آخرین وضعیت وی، خاطرنشان کرد: او آخر نیمه اول مصدوم شد، اما همراه تیم بود. عملکرد خیلی خوبی داشت و باید ببینیم که وضعیتش چگونه خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اظهارات عنایتی مبنی بر اینکه موقعیت‌های بیشتری نسبت به استقلال داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم، تصریح کرد: من نمی‌دانم او کدام بازی را دیده است. فکر می‌کنم در مجموع ۱۳ موقعیت گل داشتیم و تیم حریف هم تنها ۵ فرصت داشت.  

موتا درمورد آخرین شرایط حسین حسینی، اظهار کرد: می‌بینید که این هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عادل IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    حالا مربیان نظراتشون گفته‌اند خبر ورزشی جون لطفا برای استقلال حاشيه نفرمایید
  • Gaber IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    پرسپولیس وقتی با مربیان استقلالی بازی می‌کنه اتوبوسی دفاع میکنند حتی با مربیانشون که خارج از زمین وقت تلف میکنند و با گدایی از داور وقت بازی را میکشند ولی جلوی استقلال صورت حق بجانب میگیرند و با اینکه میدونید حریف استقلال نمی‌شوند با بازی باز و حمله های بی اساس کارشون را توجیه میکنند .استقلال با تیمهای هوادار و آلومینیوم و جنوبی‌ها مخصوصا نکونام به اینجا رسیده .فوتبال را به همان سبک قدیمی بخاطر عشقشون به اینجا کشاندند که یک مهاجم خوب از اینها بیرون نیامد چون هدفشان چیز دیگریست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی