نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارشناس داوری: یک پنالتی برای نفت مسجدسلیمان گرفته نشد/ قایدی را زدند پنالتی درست بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه بحث برانگیز ابتدای بازی در محوطه جریمه تیم استقلال معتقد بود یک پنالتی به ضرر استقلال گرفته نشده است.

نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره یکی از صحنه‌های مشکوک داوری در مصاف استقلال و نفت مسجدسلیمان درباره تصمیم حمید حاج‌ملک در دقیقه ۹ بازی اظهار داشت: در آن صحنه اگر پای سیلوا به پای مدافع تیم نفت مسجدسلیمان برخورد کرده باشد قطعا پنالتی بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برداشت خودش از تصاویر تلویزیونی در لحظه برخورد سیلوا با مهاجم حریف چه بوده توضیح داد: با این‌که تصاویر واضحی پخش نمی‌شد ولی چیزی که ما از تلویزیون دیدیم کاملا مشخص بود که بازیکن استقلال پای مهاجم نفت مسجدسلیمان را زده و داور باید در همان زمان یک خطای مستقیم از روی نقطه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین درباره اعلام آفساید مهدی قایدی در دقیقه ۲۷ توضیح داد: یک آفساید بسیار اشتباه برای تیم استقلال گرفته شد که در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود وقتی ضربه زده می شود بازیکن آبی از پشت مدافع حرکت می کند ولی اشتباه محرز کمک داور بود ک پرچم زد و می توانست یک خطر جدی برای تیم استقلال شکل بگیرد.

وی افزود: در دقیقه 45 بعلاوه یک نیز یک آوانتاژ بی‌مورد پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان اعلام شد. داور نباید در صحنه شلوغی پشت محوطه جریمه که خطا صورت می‌گیرد آوانتاژ بدهد. چون آوانتاژ در آن لحظه ثمری برای تیم حمله کننده ندارد.

رودنیل گفت: حاج ملک باید در آن لحظه یک ضربه ایستگاهی مستقیم به سمت دروازه اعلام می کرد که البته این اتفاق هم در رابطه با صحنه موردنظر رخ نداد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره اعلام خطا بر روی مهدی قایدی در دقیقه 90 بعلاوه 4 با توضیح کامل صحنه برخورد دروازه‌بان نفت با مهاجم استقلال تأکید کرد: در لحظه حرکت مهدی قایدی به درون محوطه نوک پای راست دروازه‌بان نفت به مچ پای چپ مهاجم استقلال برخورد کرد که در چنین شرایطی بازیکن بلافاصله زمین می‌افتد.

رود نیل تصریح کرد: یک کشتی ۵۰۰ هزار تنی به وسیلۀ یدک‌کش روی دریا حرکت می کند که دلیلش به خاطر معلق بودن کشتی بر روی آب است. فوتبالیست ها هم وقتی با سرعت در حال حرکت هستند با کوچکترین ضربه ای کنترلشان را از دست می دهند و زمین می خورند. بنابراین در آن لحظه تصمیم داور در رابطه با اعلام خطای پنالتی کاملاً درست بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی