واکنش قایدی به پنالتی از دست رفته و شوخی با روزبه چشمی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال بخاطر از دست دادن پنالتی ناراحت شده است.

مهدی قایدی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان و پنالتی که از دست داد، اظهار کرد: به بازیکنان خودمان، بازیکنان نفت مسجدسلیمان و هواداران خسته نباشید می‌گویم. حیف شد که پنالتی را گل نکردم اما عیبی ندارد و در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم.

وی در خصوص آماده بودن خود گفت: نه فقط من که همه بازیکنان آماده‌اند. و در مسیر خوبی هستیم و خوب بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم و امیدوارم این روند را تا رسیدن به هدف‌مان ادامه بدهیم.

قایدی در مورد شوخی چشمی با او هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: شوخی و خنده می‌کردیم و می‌خواستم هت‌تریک کنم که نشد. هدف ما قهرمانی در لیگ است و در مسیر خوبی هستیم.

مهاجم استقلال در مورد غیبت ساپینتو برای پنجمین مسابقه در این فصل به دلیل محرومیت، عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و او در تمرینات نکات لازم را می‌گوید و اگر کنار خط هم باشد خیلی بهتر است اما دستیاران خوبی دارد.

وی در مورد اینکه پنالتی باید به خاطر اینکه دروازه بان نفت جلو آمد تکرار می‌شد، گفت: بله صحنه را دیدم باید پنالتی تکرار می‌شد واقعا هم آن صحنه پنالتی بود و در آخرین لحظه دروازه بان پشت پایم را زد. اشتباه‌های داوری هم در بازی‌های اخیر ما هست.

قائدی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در این مورد نظر نمی‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Pp⁶ IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    خدایی فقط باید یک استقلالی باشی و به این نوع داوری اعتراض کنی مگه میشه پنالتی که نبود رو براشون گرفت بعد پنالتی صددرصد رو برا نفت نگرفتن که اگه میگرفت بازی ۱بر۱ میشد و سرنوشتش کاملا فرق میکرد ولی بازم شاکین
  • زیگزاگ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    انفاقا عیب داره.استقلال جایی نیست که به این فرصتها بگی عیبی نداره.به پنالتی خودت نگاه کن.یه آماتور هم اینطوری پنالتی نمیزنه.نه زاویه داشت.نه شدت، نه ارتفاع خوب.نه خوب پشت توپ وایسادی. یه کم در مورد حرکاتت فکر کن.بجای حواشی کمی به فوتبالت هم فکر کن.
  • ویسعلی شمس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    برد استقلال
  • حمید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    قائدی بازیش بگیر نگیر داره واصلآ پنالتی زن نیست فقط یامگا
  • ع ق QA ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    اخه قرار بود ۲ پنالتی بگیرند نگرفتند
  • رادین چوکام IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی