یوونتوس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار ویدئویی از اظهارات یک دادستان ممکن است روند پرونده یوونتوس را به نفع این تیم تغییر دهد.

خبرگزاری آنسا گزارش داده ویدئویی به تازگی منتشر رده که ممکن است اوضاع را به نفع یوونتوس در ماجرای پرونده فساد مالی و سود سرمایه این باشگاه تغییر دهد.

کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس یکی از موضوعات جنجالی این روزهای فوتبال ایتالیا بوده است اما فیلم منتشر شده از صحبت‌های چیرو سانتوریلو، دادستان پرونده سود سرمایه یوونتوس آتش این ماجرا را شعله‌ورتر کرده است.

آنسا در این مورد نوشته سانتوریلو یکی از دادستان‌های پرونده سود سرمایه یوونتوس که به کسر ۱۵ امتیاز از این تیم منجر شد، در یک جلسه به تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ گفت بود: «من هوادار دوآتشه ناپولی هستم و از یوونتوس نفرت دارم. به عنوان یک دادستان عمومی، من ضد یوونتوس، تیم دزد درون زمین هستم.»

فیلم این صحبت‌های سانتوریلو در فضای مجازی ایتالیا فراگیر شده و جنجال‌های زیادی مطرح کرده است، تا جایی که آندره‌آ آبودی، وزیر ورزش ایتالیا هم به این موضوع واکنش نشان داد: «با توجه به نقش‌های هر فرد، گزارش لازم برای بررسی و ارزیابی‌ها را ارسال کرده‌ام. بهتر است در حال حاضر صحبت بیشتری انجام ندهم.»

این موضوع خشم هواداران یوونتوس را هم برانگیخته و آنها به شدت از اینکه چنین فردی با این حجم از تنفر از یوونتوس در پرونده این تیم در ماجرای کالچوپولی نقش داشته عصبانی هستند.

این مطلب را هم بخوانید: گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس/ ژانویه ۲۰۲۳ و پسر آرژانتینی رکوردشکن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی