نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مدیرعامل استقلال در آستانه دستیابی به یک توافق بزرگ / کسر امتیاز و سقوط منتفی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده در تلاش برای توافق به آندره‌آ استراماچونی و پرداخت طلب وی به صورت قسطی است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر موفق به پرداخت طلب پین و ملییچ شد و پنجره استقلال را باز کرد و حال برای اینکه استقلال با خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر در آینده مواجه نشود در تلاش برای توافق به آندره استراماچونی است.

آندره استراماچونی رای علیه باشگاه استقلال را گرفته است و این رای در دادگاه بین المللی ورزش هم تایید شده است. جلسه ای که او برای تعیین وضعیت خود درخواست کرده و قرار به برگزاری آن در یازده اسفند است، برای تعیین دیرکرد پولی است که از سوی باشگاه استقلال قرار بود، به او پرداخت شود.

با وجود اینکه بحث کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر به خاطر طلب استراماچونی مطرح شده است؛ باید گفت فیفا پیش از کسر امتیاز و یا هدایت یک باشگاه به دسته پایین‌تر سه بار پنجره نقل و انتقالاتی تیم را می‌بندد و در صورتی که باشگاه به این آراء توجه نکند، آنوقت کسر امتیاز و یا سقوط به دسته پایین‌تر را علیه تیم خاطی اعمال می‌کند. از آنجایی که تا اکنون پنجره استقلال به خاطر بدهی به استراماچونی بسته نشده فعلا خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر استقلال را تهدید نمی‌کند. با این حال علی فتح‌الله‌زاده سخت در تلاش است، طی مذاکره با استراماچونی نظر او را برای پرداخت بدهی به صورت اقساط جلب کند. گفته می‌شود میزان طلب این مربی از استقلال نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان است که شاید در جلسه یازده اسفند با اختصاص دیرکرد از سوی فیفا کمی بیشتر شود.

در همین ارتباط: پرونده استقلال در دستان فیفا/ آبی‌ها سقوط می‌کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محسن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    حاجی توافق کن و برای آینده او را به استقلال بیار
    • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      خدایا در عجبم که چرا این مملکت با این سؤ مدیریتها و پولهای مفتی که باید خرج مردم بشه و نمیشه تا حالا سرپا مونده؟ (فقط خودتی که پشت و پناه این کشور و این مردمی)
    • ساسان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      شما دیگه جقد پوست کلفتین.من یکی اگه این اقا مربی پرسپولیس بود با تمام اعتقادی که از نظر فنی بهش دارم، با این کارهایی که کرد،راضی نبودم مجانی هم برگرده سر تیم
    • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      بازگشت رئیس استرا : دوباره برای وزیر ورزشت کار نتراشید چون با اولین صدرنشینی غول اسیا دوباره ریس استرا را فراریش خواهند داد توسط وزیر ورزشت لنگی وقت برای اینکه سوگلی حکومت قهرمان اسنپی منیریه کنند
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    من نمی دونم خون لنگ رنگین تر از بقیه تیم هاست؟؟ چطور میشه.از ارز نیمایی دارو و پول مناطق محروم بدهی میلیاردی بودیمیر و کالدرون و کلی بدهکاری ها تون را صاف کردن تا پنجره لنگ بسته نشه..! چطور میشه با یه تجمع چند ۱۰ نفری هواداران لنگ مقابل وزارت ورزش و سیلی هوادار به گوش بابا حمید بلافاصله مصاحبه هایی در جهت رشد و کمک تیم لنگ میکنن ..!!
  • جمشید IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    حاجی 9میلیون دلار پادوانی یادت نره اون بنده خدارو ناقص و قطع نخاع شد و هیچ حمایت مالی از خانوادش نکردین
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    ایشاالله تیم کیسه روتولیگ دسته سوم دنبال کنیدکیسه هاتیم دسته سومی اومده میگه مادوتاقهرمانی توآسیاداریم خودشونم نمیدونندکی بوده ولی۶تایادشون نمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی