نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ببینید: معرفی ویژه کارلوس کی‌روش در قطر/ نمایش حرکت عجیب بازیکنان ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قطر امروز با انتشار ویدئویی جالب به معرفی ویژه سرمربی جدید خود پرداخت. در این ویدیو حرکت عجیب بازیکنان ایران در جام جهانی اخیر هم نمایش داده شد.

 کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان دو روز پیش به صورت رسمی قراردادش را با فدراسیون قطر امضا کرد تا هدایت قهرمان آسیا را برعهده بگیرد.

فدراسیون فوتبال قطر امروز با انتشار ویدئویی جالب به معرفی ویژه سرمربی جدید خود پرداخت. در این فیلم استارت کی‌روش با چهره متفاوت با اسپورتینگ لیسبون را تماشا می‌کنید. بعد از آن شوخی‌های کارلوس کی‌روش با کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی را تماشا می‌کنید.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به توصیه کی‌روش توسط فرگوسن به منچستر یونایتد منتقل شد و درخشش خود را آغاز کرد. بعد از آن ماجراجویی کی‌روش در رئال مادرید کشهکشانی آغاز می‌شود که در حال راهنمایی دیوید بکام، رونالدو برزیلی و زیدان است.

بعد از ماجراجویی‌های مختلف نوبت قدرت‌نمایی کی‌روش با تیم ملی ایران می‌سد و مشت‌های گره شده مرد پرتغالی در ۳ جام جهانی به همراه یوزها است. در نهایت پرواز عجیب کی‌روش روی دستان ملی پوش ایرانی به نمایش درمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام میری IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    چرت و پرت نوشتید، اخه کی روش چی بوده؟ چیکار کرده ؟ بجز حذف و شکست چیزی در پرونده این موزامبیکی نیست نظر ما رو که نمایش نمیدی
  • Amir IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    ملت ایران فقط ملتی فراموشکار هستن یادشون رفته که جام جهانیای قبل میریختن بیرون و خوشحالی میکردن. یادشون رفته که بهترین نتایج جامهای جهانی رو با کیروش گرفتیم و بهترین نسل فوتبال ایران ساخته دست کیروش بود.. و اما قبل از کیروش چی بودید؟ و چه دستاوردایی داشتید؟ حتی یه جام جهانی نمیتونستید برید
  • حسن IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    کیروش اگر بجای اسکو در همون شرایط بد بعد ویلموس سرمربی تیم ملی بود ایران به جام جهانی نمیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی