نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضا چلنگر در کنار بلاژویچ
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا چلنگر از شنیدن خبر درگذشت بلاژویچ به شدت شوکه شد.

 رضا چلنگر در اتوبان تهران به کرج بود که خبر درگذشت بلاژویچ را شنید. او که از این اتفاق بهت زده بود، گفت: «یا خدا! وای! وای !وای! بهم ریختم. کی این اتفاق افتاد؟ یک مرد بزرگ را از دست دادیم. مردی بزرگ، مربی بزرگ، همه چیز تمام. برای شخص من که همه کار کرد.»

چلنگر این را گفت و ادامه داد: «سرطان داشت.از همان سال ۹۸. البته فرانسوی‌ها عملش نکردند و یک عمل جراحی در اتریش انجام داد. در ایران که بود همه چیز خوب بود اما رفته رفته همه چیز بدتر شد. این سری‌های آخر شیمی درمانی می‌کرد و در انظار حاضر نمی‌شد. از برانکو هم که می‌پرسیدم او هم بی‌خبر بود. بیشتر خبرها از طریق پسرش بود.»

چلنگر که مترجم بلاژ در تیم ملی ایران بود در ادامه می‌گوید: «خاطرات زیادی از او دارم.یک طوری که اصلا باید بگویم خیلی از زندگی‌ام را مدیون او هستم. خب من در سفارت خانه مترجم بودم اما وقتی به فوتبال آمدم خیلی چیزها تغییر کرد. اصلا زنم را بلاژ برای من خواستگاری کرد. ای خدا! باورم نمی‌شود. حتی یک گردنبند و عطر هم برای زنم خرید. افتخار می‌کنم که در کنار این مرد بزرگ کار کردم.»

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش فوری برانکو به درگذشت میروسلاو بلاژویچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پسر ایرونی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    از قدیم گفتن همیشه یاد و خاطره خوب تا ابد موندگاره .ایشون یه لطفی در حق کسی کرده و هنوز که هنوزه بخاطر اون کارش به خوبی ازش یاد میکنه .روحش شاد برای ایران هم زحمات زیادی کشید .
  • حمید رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    خدا رحمتش کنه ، آخه چلنگر جان اگه بلاژ پا پیش نمیگذاشت کی بتو زن میداد 🤣🤣🤣 شوخی کردم به دل نگیر رو دل میکنی
  • روحش شاد یادش گرامی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    عمر گرانمایه می‌گذرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی