نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
۱۵ |
۰
ارسلان مطهری الگوی سیامک نعمتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی در پرسپولیس ماند و حتی استوری گذاشت که مانده است تا بجنگد و به موفقیت تیم کمک کند.

ارسلان مطهری و شرایطی که در فصل جاری تجربه کرد برای همه بازیکنان مورد غضب یا مازاد الگویی مناسب است. سیامک نعمتی نیز تصمیم گرفته است از ارسلان مطهری الگو گرفته و بار دیگر به ستاره تأثیرگذار پرسپولیس تبدیل شود.

لازم به یادآوری است ابتدای فصل بازگشت سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، مهدی قایدی و جذب محمد محبی باعث شد تا آبی‌ها با شرایط غیرقابل پیش‌بینی روبرو شوند و به همین دلیل، لیست بزرگسالان این تیم از سقف تعیین شده نیز عبور کرده و همین مسئله سبب شد تا جا برای حضور کاوه رضایی در فهرست نفرات تیم وجود نداشته باشد.

آبی‌ها چند روز متوالی با ارسلان مشغول مذاکره بودند تا این بازیکن را به فسخ قرارداد و جدایی از تیم راضی کنند ولی مطهری علاقه‌ای به از دست دادن پیراهن استقلال نداشت و به همین دلیل صحبت‌های طرفین بی‌نتیجه به پایان رسید تا در نهایت، کاوه رضایی به ناچار راهی تراکتور شود و مطهری نیز در جمع شاگردان ساپینتو به کارش ادامه دهد.

ارسلان مطهری الگوی سیامک نعمتی!

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربی پرتغالی در نشست خبری پس از بازی با ملوان رسما جدایی ارسلان را اعلام کرده بود و حتی عنوان کرد این پیروزی را به این بازیکن تقدیم می‌کند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مطهری در استقلال ماند و این کاوه بود که سر از تراکتور درآورد. با این حال، به دلیل همان مشکلات و اختلافات در روند مذاکرات، ارسلان جایی در تمرینات تیم نداشت و او به صورت انفرادی (مشابه تمرینات اخیر و انفرادی سیامک نعمتی) خود را برای ادامه لیگ آماده می‌کرد.

ارسلان مطهری اما ماند، مبارزه کرد تا بالاخره دل ساپینتو نرم شد. سرمربی پرتغالی ارسلان مطهری را به تمرینات گروهی برگرداند و این مهاجم گلزن نیز جواب اعتماد ساپینتو را داد. ارسلان با گلزنی در دیدار با نساجی مازندران، سوپرجام را برای استقلالی‌ها فتح کرد و تبدیل به بازیکن محبوب ساپینتو شد. حالا سیامک نعمتی نیز تصمیم گرفته است از همان روش ارسلان مطهری استفاده کند.

شنیدیم یحیی گل محمدی به دلیل ابراز نارضایتی از نیمکت نشینی در رختکن تیم، سیامک نعمتی را در لیست مازاد گذاشته و اینک او تلاش می‌کند دل سرمربی پرسپولیس را به دست بیاورد. آیا سیامک نعمتی هم مثل ارسلان مطهری موفق می‌شود؟ باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • کیان IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    ارسلان مطهری و نیک نفس و حسین پور ها هم از بازیکنان پایه های پرسپولیس بودند پس پرسپولیس اس که همیشه الگوی الاستقلال بوده است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی