نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصاویر| سوپرگل اسدبیگی به نام دیاباته؟/ فریم به فریم با شلیک تماشایی برای بازگشت سرخ‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس ده دقیقه بعد از گل صنعت نفت توانست دروازه این تیم را باز کند.

سرخپوشان پایتخت که در شروع بازی با صنعت نفت غافلگیر شدند، خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند گل تساوی را روی حرکتی از سمت راست به ثمر برسانند. در این صحنه مهدی ترابی توپ را در داخل محوطه جریمه به عیسی آل‌کثیر رساند و او با پاس خود، سینا اسدبیگی را در موقعیت شوتزنی قرار داد.

اسدبیگی که تبحر خاصی در شوتزنی دارد، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد و در حالی که به نظر توپ مسیر دروازه را طی می‌کرد، ضربه این بازیکن به تیرک افقی دروازه خورد و در زمین فرود آمد و در حالی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به گل داشتند، شیخ دیاباته بالاتر از مدافعان حریف توپ را به داخل دروازه فرستاد.

این گل در حالی به ثمر رسید که وحید سیفی کمک داور دوم این بازی پرچم خود را به نشانه گل بالا نبرده بود و داور، پیام حیدری، نیز این گل را به نام شیخ دیاباته ثبت کرد تا مهاجم اهل مالی دومین گل خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت کند.

تصاویر تلویزیونی نیز به قدری بی کیفیت و عجیب هستند که در تصاویر آهسته نیز مشخص نیز که تمام توپ از تمام خط دروازه عبور کرده یا خیر اما در نهایت باید منتظر گزارش داور و ناظر برای ثبت نهایی نام گلزن ماند.

همچنین در ابتدا به نظر می‌رسید شیخ در لحظه زدن ضربه در آفساید قرار دارد اما تصاویر آهسته این ادعا را نیز رد می‌کنند.

نکته جالب اینکه اسدبیگی پیش از این در بازی با گل گهر با شوت توانسته بود گلی زیبا بزند اما این بار بدشانس بود که شوتش در درون دروازه قرار نگرفت.

تصاویر | سوپرگل اسدبیگی به نام دیاباته؟/ فریم به فریم با شلیک تماشایی برای بازگشت سرخ‌ها

تصاویر | سوپرگل اسدبیگی به نام دیاباته؟/ فریم به فریم با شلیک تماشایی برای بازگشت سرخ‌ها

تصاویر | سوپرگل اسدبیگی به نام دیاباته؟/ فریم به فریم با شلیک تماشایی برای بازگشت سرخ‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شهرام حستی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    گل بود..
  • ایمانم IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    بازیکن حرفه ای یعنی تا وقتی داور سوت نزده باید ادامه بدی،خوشبختانه شیخ کار درست انجام داد هرچند که بنظرم شوت اسدبیگی گل شده بود
  • شیش ۶ IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    بخدا اگه شیخ گل را تموم نکرده بود صدسال دیگه هم داوران این توپ اول که گل شد را گل حساب نمیکردند و صدتا کارشناس داوری دیگه هم که نظر میدادن با انواع و اقسام توجیهات مسخره سعی در رفع اشتباه همکار خودشون میکردن.ولی بخواست خدا شیخ توپ را تا دسته داخل دروازه کرد تا هیچ حرف و حدیثی باقی نمونه.فقط یک درصد تصور کنید شیخ گل را کامل نکرده بود .الان تمام تیم حریف میگفتن تصمیم داور درست بود و از اون طرف هم یحیی هرچی داد و فریاد میکرد هیچ توفیری نداشت.اما الان که توپ بعدی را بازیکن پرسپولیس گل کرد و تمام شد خیلی راحت همه میتونن نظر بدن که همون توپ اولی کاملا پشت خط فرود اومد و گل بود. در کل داوران امروز هم در حق پرسپولیس رویه ی خودشون و همکارانشون را در این چند هفته انجام دادن ولی دیگه با هد شیخ کسی نمیتونه بهانه بیاره که کامل رد نشد و نیم میلی اینوری بود و یا اونوری و یا تصویر درست نیست و هزارتا توجیه دیگه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی