نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
۰ |
۰
عراق - ایران با کدام مربی؟ همان همیشگی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران می تواند در فیفا دی فروردین دو بازی دوستانه تدارک ببیند که به نظر یکی از این بازی ها با تیم عراق برگزار می شود.

مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با عراق خبری است که در رسانه های عراقی منتشر شده است و فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. رسانه های عراقی نوشته اند فدراسیون فوتبال علاقمند است این بازی در بغداد برگزار شود اما فدراسیون فوتبال ایران تاکید به برگزاری این بازی در استادیوم آزادی دارد.

عراقی ها علاوه بر ایران با تایلند هم مسابقه خواهند داد.

فدراسیون فوتبال ایران در حالی بازی با تیم ملی عراق را برنامه ریزی کرده است که هنوز مربی ای جانشین کارلوس کی روش نشده است.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است روز ۲۳ بهمن در شهر چوار با هم در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بحث کنند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفته بیشتر علاقمند هستیم که هدایت تیم ملی را به مربی ایرانی محول کنیم که در این صورت فدراسیون فوتبال باید تا پایان لیگ برای شروع به کار سرمربی جدید صبر کند، چون هیچ باشگاهی در حال حاضر حاضر نیست، مربی خود  را به تیم ملی بدهد. در این صورت یک مربی موقت هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت  و تیم ملی فوتبال ایران با مربی موقت به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت. می گویند این مربی موقت همان مربی همیشگی یعنی مارکار آقاجانیان است. شاید هم فدراسیون فوتبال به این جمع بندی برسد که قید بازی دوستانه با عراق را بزند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی