نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پشت پرده درخشش مهاجم آفریقایی پرسپولیس در آبادان/ مهاجم برزیلی موتور محرکه شیخ دیاباته شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر بین دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان برگزارشد که در نهایت پرسپولیس ۲ بر یک به پیروزی رسید.

بدون کوچک ترین تردیدی شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی ستاره این دیدار حساس در آبادان بود. شیخ دیاباته هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و دبل کرد تا لبخند رضایت را روی لبان یحیی گل محمدی بنشاند.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع به نکته جالبی اشاره کرد و به ما گفت: «شیخ دیاباته از زمانی که پرسپولیس با لئاندرو پریرا قرارداد بسته است با انگیزه بیشتری تمرین می‌کند. او نمی‌خواهد نیمکت نشین مهاجم برزیلی شود و بر همین اساس با تمام وجود مقابل صنعت نفت آبادان بازی و دبل کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمید نیاکانی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    این همان بازکن است که نمیخاستینش شیخ اقایون
  • مونا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    کاش زودتر پریرا رو میگرفتن
  • بهروز IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    بسیار عالی
  • سلام IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    من به عنوان ی پرسپولیسی اصلا دوس نداشتم این شیخ بی خاصیت گل بزنه دوتا گلش هم راحت و شانسی بود منم بودم جفتش را گل میکردم چند ده میلیارد گرفته که چی بیاد دروازه خالی گل کنه کاش پرسپولیس باخته بود ولی شيخ گل نمیزد عبدی خودمان هم جای شيخ بود گل میزد اصلا این پرسپولیس با بازیکنایی امثال شيخ حنانوف دانیال صادقی هیچ لطفی ديگه نداره پرسپولیس ۲ ساله شده گاراژ همه جور همه مدل بازیکن آمده و رفته دم برانکو گرم کلی بازیکن خوب و گمنام را جمع کرده بود ازشان بهترین ساخت ولی یحیی دنبال اسم ميره اسمی که فقط اسمه در عمل هیچه مثل صادقی به معنای واقعی کلمه هیچه هیج مفتشم گرانه
    • علیک سلام IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      برو کیسه جان و این دام را جای دیگری پهن کن! از دیروز که پرسپولیس برده آرام و قرار ندارید و ریختید در فضای مجازی! کارشناسی میکنید. داوری میکنید.از تیم صنعت نفت حمایت میکنید. مدام با اسم های مختلف اراجیف میگید. شیخ خوب نیست؟ لابد شهباززاده خوبه! میرزایی و مهری خوبن😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی