نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قیمت سهام منچستریونایتد در بحبوحه اخباری که از علاقه گروه قطری برای خرید باشگاه پخش شده، افزایش یافت.

گلیزرها در ماه نوامبر فاش کردند که مایل به شنیدن پیشنهادات برای خرید بخشی از سهام و یا خرید کل باشگاه هستند.

تعدادی از افراد تمایل خود را برای خرید یونایتد ابراز کردند و این باشگاه با قیمت نزدیک به ۶ میلیارد پوند و یا حتی بیشتر، می‌تواند رکورد گران‌ترین باشگاه ورزشی جهان را از آن خود کند.

پیشنهادات از خاور دور و خاورمیانه و ایالات متحده سرازیر شد و حالا در تازه‌ترین خبری که نشریه «میل» منتشر کرده یک گروه قطری هم تمایل خود را برای خرید باشگاه لیگ برتری ابراز کردند و گویا قرار است پیشنهادی بدهند که بقیه رقبا را از میدان خارج کنند. و همین موضوع باعث شد تا قیمت سهام یونایتد تا پایان بازی در روز سه‌شنبه افزایش یابد. طبق گزارش بنزینگا پرو، قیمت‌ها در ساعات بعد از ظهر شب گذشته ۶٫۳۰ درصد افزایش یافت و به ۲۱٫۱۲ دلار رسید.

طبق آخرین خبرها، انتظار می‌رود پیشنهاد قطری‌ها برای یونایتد در روزهای آینده و قبل از ضرب‌الاجل اواسط فوریه که توسط گلیزرها تعیین شده، ارائه شود.

باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن هم در حال حاضر تحت مالکیت قطری‌هاست، اما آنها قادر به بازسازی ورزشگاه نمادین پارک‌دو پرنس نیستند. اما اگر گروه خصوصی مستقل قطری مالکیت منچستریونایتد را به‌دست آورد به احتمال زیاد شاهد تخریب اولدترافورد و بازسازی کامل آن خواهیم بود.

در این رابطه این مطلب را هم بخوانید: قطری‌ها منچستریونایتد را هم می‌خواهند/ گروه خصوصی از افراد ثروتمند در اولدترافورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی