ضربه بزرگ آمانوف به استقلال/ این جایگاه در لیست پُر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمانوف بعد از فسخ قرارداد یک طرفه خود با استقلال راهی تاشکند شد و چند روزی است که در تمرینات تیم نسف قارشی حضور دارد.

هافبک ازبک استقلال بدون اطلاع به مدیران این باشگاه قرارداد خود را فسخ و راهی کشورش شد. او چند روزی است که با تیم نسف قارشی تمرین می‌کند و حتی در بازی دوستانه در ترکیب تیم به میدان می‌آید. آمانوف به طور رسمی تا چند روز دیگر به عنوان بازیکن جدید به طرفداران نسف قارشی معرفی می‌شود.

با وجود اینکه آمانوف فسخ قرارداد خود را با استقلال بعد از بسته شدن پنجره زمستانی در فوتبال ایران در سازمان لیگ ثبت کرده است، مشکلی برای حضور در تیم نسف قارشی ندارد به این خاطر که پنجره زمستانی در فوتبال ازبکستان باز است. از سویی چون آمانوف قرارداد خود را فسخ کرده مشکلی برای حضور در تیم جدید ندارد و این فسخ در صورتی می‌تواند تبعات برای او به همراه داشته باشد که باشگاه استقلال از این بازیکن به شورای حل اختلاف فیفا شکایت کند.

آمانوف مشکلی برای ملحق شدن به تیم نسف قارشی ندارد، اما استقلال نمی‌تواند به جای این بازیکن، بازیکن جدیدی جذب کند به این خاطر که او زمانی قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد که پنجره زمستانی ایران بسته شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    آقای فتل خان تو که ۳۰ساله مدیر عامل هستی چرا نتوانستی جلوی این کار را بگیری شما که‌ می دانستی ساپینتو این بازیکن را نمی خواهد چرا مانند یزدانی یکطرفه فسخ نکردی یا حداقل به یک تیم داخلی به صورت قرضی ندادی تا هم پولی گیر استقلال بیاید وهم آمانو ف بازی کند چرا همیشه بجای عمل کردن شعار می دهيد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی