نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یک فانتزی باز خارجی در راه استقلال/ فتح‌الله‌زاده به ساپینتو قول داد
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل آبی‌ها پایتخت به این موضوع اشاره کرد که استقلال تنها یک جای خالی برای پرکردن و خرید جدید دارد.

علی فتح‌الله‌زاده ساعتی قبل میهمان تلفنیِ برنامه شب‌های فوتبالی بود و درباره مسائل مختلف پیرامون استقلال صحبت کرد. او در بخشی از این گفت‌وگو تلویزیونی به جذب بازیکن جدید برای ادامه راه استقلال در لیگ و جام‌حذفی پرداخت.

مدیرعامل آبی‌ها پایتخت به این موضوع اشاره کرد که استقلال تنها یک جای خالی برای پرکردن و خرید جدید دارد. آن طور که فتح‌الله‌زاده گفته، آبی‌ها به دنبال هافبکِ بازی‌ساز برای تکمیل ترکیب خود هستند تا با قدرت بیشتری با بالانشینان جدول رقابت کنند.

او حتی در ادامه نام علی قلی‌زاده و سردار آزمون را به زمان آورد که مورد توجه ساپینتو پرتغالی قرار گرفته‌اند اما چون این دو لژیونر ملی‌پوش در اروپا شاغل بوده و در حال حاضر تیم دارند، عملا این انتقال منتفی شده است. فتح‌الله زاده در پایان هم تاکید کرد که برای خرید گزینه مورد نظر ساپینتو، استقلال مشکل مالی ندارد و پس از جلسه‌ای که با سرمربی پرتغالی خواهد داشت، فرآیند جذب بازیکن موردپسند ساپینتو را استارت خواهد زد.

با جمع‌بندی صحبت‌های مدیرعامل استقلال می‌توان برداشت کرد که آبی‌ها به دنبال مهره‌ای تکنیکی، دریبل‌زن و با هوش هستند تا پازل فنی ساپینتو را تکمیل کند. بازیکنی مثل قلی‌زاده که با حرکات انفرادی، گره‌گشا استقلال در دیدارهای شش امتیازی و سخت با رقیبان مستقیم باشد؛ بازی‌های که پاشنه آشیل ساپینتو و شاگردان در این فصل بوده و آن‌ها را از سپاهان و پرسپولیس عقب انداخته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یوسف IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    لیگ داره تموم میشه آقایان برای خریدن بازیکن هنوز دارن جلسه میزارن جالبه
  • قیطور IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    لیگ تموم بشه مگه خرید که میکنن براچند بازی از جیبشون میدهند مهم اسم در کنند
  • باباشیرگومیس عبده IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    انشالله برای فصل آینده ،،،بابا حمید برای عبده با غارت و تاراج بیت المال هر هفته بازیکن بنجل 2 میلیون دلاری هلندی و بازیکن بنجل 1/5میلیون دلاری برزیلی جذب میکند آنوقت شوالیه فقط حرف که آنهم فقط حرفی که باد هواست قول سر خرمن میدهد،،،سرور هر چه لنگی ابر شوالیه تاجی
  • مجید IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    واقعا به بعضی ها نمیشه چه گفت . خوبه که هنوز هزینه های سردار آجرلو برای خرید بازیکن مشخص نیست آخر و عاقبتش چی بشه بعد میگن فلان تیم بازیکن بنجل ۲ میلیون دلاری خریده اگر بنجل بود که به کام شما می‌بود .‌همون بنجل هنوز آقای گل لیگ هست . باش تا با شوالیه صبح دولتت بدمد . خب تو بازیکنت بخر چیکار داری کی بنجل خریده یا جنس اصل هست .
    • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      من خونم آبیه ولی خدایی خسته شدیم ازینهمه چرت و پرت و یاوه گویی،،آی اینا نمیخان ما قهرمان بشیم،دستهایی هست که نمیخان ما نتیجه بگیریم،،به تیم حریف توهین میکنیم به راحتی،کاش احترام به همدیگر رو در ورزش یاد بگیریم،،شکست رو قبول کنیم و دنبال مقصر نگردیم،،شخصا از اینکه لوکادیا از پرسپولیس رفت خوشحال شدم چون واقعا یه تمام کننده قهار بود،بازیکن خوب با صحبت منو دیگری بد نخاهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی