نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آلبرتو زاکرونی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلبرتو زاکرونی، سرمربی سابق تیم‌های میلان و ژاپن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.

آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق میلان، اینتر، یوونتوس، لاتزیو و ژاپن پس از بیهوش شدن در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. این مرد ۶۹ ساله در سال ۲۰۱۹ پس از پشت سر گذاشتن تجربیاتی در ژاپن، چین و امارات متحده عربی بازنشسته شد. 

بر اساس گزارشی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده آلبرتو زاکرونی در خانه خود بوده که ناگهان از حال رفته و سرش به زمین خورده است. موضوعی که باعث شده از هوش برود و حالا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شود. 

بلافاصله بعد از این اتفاق آمبولانس در خانه زاکراونی حاضر شده و او را به بیمارستان بوفالینی در منطقه چزنا رسانده است و تا به همین الان هم این سرمربی سابق و باتجربه در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارد. 

هنوز مشخص نیست که آیا برخورد سر زاکرونی به زمین باعث بیهوشی او شده یا به بیماری دیگری داشته که این اتفاق تلخ برایش رخ داده است. در ابتدا تشخیص داده شد که او دچار ضربه مغزی شده و این که هنوز به هوش نیامده نگرانی هایی را در رابطه با زاکرونی به وجود آورده است. 

مهمترین اتفاقات حرفه ای زاکرونی کسب عنوان قهرمانی سری آ با میلان در فصل ۱۹۹۸-۱۹۹۹ بود، در حالی که او ژاپن را به موفقیت در جام ملت های آسیا و جام ملت های شرق آسیا رساند.

بیشتر بخوانید: عکس| عجیب‌ترین جایزه در دنیای فوتبال/ این جایزه خوردنی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی