نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی قلی‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال فاش کرد ساپینتو خواستار حضور سردار آزمون و علی قلی‌زاده در استقلال شده بود.

علی فتح‌الله‌زاده شب گذشته افشا کرد که ساپینتو خواستار حضور سردار آزمون و علی قلی‌زاده در استقلال شده اما چون این دو بازیکن با باشگاه‌هایشان قرارداد داشتند این باشگاه قید جذب آن‌ها را زد.

البته داستان قلی‌زاده با آزمون در این ماجرا کاملا متفاوت است. زمانی که ساپینتو قلی‌زاده را می‌خواست این بازیکن در آستانه جدایی از باشگاه بلژیکی بود اما از آنجا که باشگاه مورد نظر رقم سنگینی برای صدور رضایتنامه این بازیکن می‌خواست استقلال قید جذب وی را زد.

در مورد آزمون هم مشخص شد این بازیکن قراردادی بلند مدت با لورکوزن دارد و اگر استقلال بخواهد این بازیکن را جذب کند رقمی بسیار عجیب برای صدور رضایتنامه این بازیکن باید پرداخت کند که در توان این باشگاه نبود. به همین دلیل حضور آزمون و قلی‌زاده در استقلال منتفی شده است.

در همان روزها که شایعات در مورد حضور قلی‌زاده در ایران مطرح شد این بازیکن در یک استوری از باشگاه‌های ایرانی که به وی پیشنهاد داده‌اند تشکر کرد و مدعی شد شاید وقتی دیگر بتواند در تیم‌های ایرانی بازی کند. قلی‌زاده چند روز قبل به تیم کاسیم پاشای ترکیه پیوست.

در همین ارتباط: دستور جذب سردار آزمون و علی قلی‌زاده/ واکنش فتح‌الله‌زاده: منتظرم ساپینتو به من اعلام کند کدام یک را می‌پسندد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک استقلالی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    و افتخاری که می‌توانست نصیبِ این دو بازیکن بشود و نشد...#بازی_کردن_در_تیم_محبوب_استقلال 💙
  • رضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    استقلال قلی زاده می خواست اما خودش نرفت شش ماهه رفت ترکیه اخر فصل ازاد بیاد پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی