نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| منصوریان: اسرار استقلال را بگویم نمی‌توانید به خیابان بیاید/ موضوع فرهاد مجیدی ربطی به من ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان کاپیتان و مربی اسبق استقلال اعتقاد داشت عدم نتیجه گیری تیم استقلال به دیگران مربوط نیست.

۱۲ سال قبل و در شهریور ماه سال ۱۳۸۹ علیرضا منصوریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیار اول افشین قطبی بود. در آن زمان که منصوریان در بازی استقلال و سپاهان در جایگاه ویژه  نظاره گر این دیدار بود به شدت از سوی استقلالی‌ها تشویق شد و نکته جالب این بود که بعضی‌ها به خاطر لیست تیم ملی از وی به شدت انتقاد می‌کردند. 

منصوریان در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی در خصوص لیست تیم ملی اینگونه توضیح داد: طبیعی است که هر انتخابی برای لیست تیم ملی انجام می‌شود، اعتراض‌هایی وجود دارد. این ناراحتی‌ها همیشه بوده و به طور حتم در آینده نیز وجود دارد. در مورد استقلال هم بگویم هنوز نمی‌دانم چیکار کنم! اگر بازیکن زیاد دعوت کنیم، می‌گویند بازیکن نمی‌دهیم. اگر کم دعوت کنیم، می‌گویند در حق بازیکنان ما اجحاف شده است.

وی در خصوص عدم دعوت از فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی گفت: خود من دوست دارم سرمربی تیمی‌شوم که مهاجمانی مانند مجیدی و میداوودی در آن باشند. اما پسندیده نیست که اینگونه علیه ما حرف بزنند. عدم دعوت مجیدی یا میداوودی به من ارتباطی ندارد. اگر بخواهند باز هم از این کارها  کنند، من حرفهایم را می‌زنم. من هنوز  ۱۰ درصد اسرار باشگاه را به کسی نگفتم و اگر لازم باشد اسرار باشگاه را می‌گویم که خیلی از دوستان روی آمدن به خیابان را نداشته باشند. اجازه دهید مثل همیشه آرام باشم و عدم نتیجه گیری استقلال را به گردن دیگران نیندازید.

مصاحبه علیرضا منصوریان را در تاریخ ۹ شهریور سال ۱۳۸۹ در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| منصوریان: اسرار استقلال را بگویم نمی‌توانید به خیابان بیاید/ موضوع فرهاد مجیدی ربطی به من ندارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عمه جان بابایم کجاست IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    آقای منصوریان چطور نتایج غول آسیا به دیگران مربوط نیست انگار فراموش کردی رئیس استرا سرمربی تیم صدرنشین توسط بابا مسعود لنگی فراری داده شد به خاطر اینکه پایان فصل برای قوم غارنشین عبده آفتابه از منیریه اسنپ گردد،،آقای منصوریان انگار فراموش کردی که ابر ستاره های تاج کبیر غول آسیا مانند تیام ،جباروف،،صیادمنش،،امید ابراهیمی ،،سید مجید حسینی علی کریمی،،کاوه رضایی،،حسین زاده و غیره...... فروخته شدن و میلیون ها دلاری که بدست آمده توسط باباها هزینه بریز و بپاشهای سوگلی عبده شد تا هیچ وقت پنجره قوم غارنشین عبده بسته نشود،،، آقای منصوریان انگار فراموش کردی که هر زمان غول آسیا میخواهد احساس آرامش کند سریعا باباها مدیر عامل را سریعا تغییر میدادن تا غول اسیا روی آرامش نبیند ،،آقای منصوریان داوریهای غول توی اون پنج سال ننگین و فساد وسیاه فوتبال ایران ببین هر فصل حدود 20،30،15،40،11امتیاز غول اسیا به دستور باباها و توسط داوران به یغما رفته ،،،اقای منصوریان انگار فراموش کردی قرارداد100 میلیاردی غول اسیا با های وب 80میلیارد ان توسط مامان آذرجهرمی به سرقت رفت وبه قوم غارنشین عبده واریز گردید
    • خونم قرمزه IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      مثل اینکه توتوهم تشریف داری یادت هست سرورت با۱۳بازیکن باپنجره بسته رفت فینال آسیا ...متوهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی