نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کریستیانو رونالدو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو اولین عملکرد فوق‌العاده خود را در عربستان نشان داد و هت‌تریک کرد، اما هجوم ملخ‌ها در جریان آن مسابقه خبرساز شد.

کریستیانو رونالدو روز پنجشنبه اولین بازی بزرگ خود را با النصر انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند و به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن مقابل الوحده انتخاب شد. با این حال، در حالی که فرمانده همه چیز را در زمین بازی تحت کنترل داشت، اتفاق بسیار عجیبی در سکوها رخ داد، شاید یک نشانه عجیب؟

دوربین‌ها چیز عجیبی را به تصویر کشیدند: صدها ملخ روی صندلی‌ها و لباس‌ها و سکوهای ورزشگاه پادشاه عبدالعزیز در بازی هفدهم لیگ حرفه‌ای عربستان نشسته بودند.

این تصویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و هواداران واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. یکی از کاربران در توئیتر نوشت: «بزرگترین بازیکن تاریخ حتی روی حشرات هم تاثیر می‌گذارد.» دیگر هواداران از حضور انبوه ملخ‌ها که مانع از تماشای بازی می‌شدند، به شدت انتقاد کردند. خوشبختانه بین دو نیمه حشرات را از ورزشگاه جمع کردند.

ارتباط جالب کریستیانو رونالدو و هجوم ملخ‌ها/ آیا حضور CR7 شگون ندارد؟

ارتباط جالب کریستیانو رونالدو و هجوم ملخ‌ها/ آیا حضور CR7 شگون ندارد؟

آیا CR7 روی حشرات تأثیر می‌گذارد؟

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در طول مسابقه ستاره پرتغالی رخ می‌دهد: قبل از فینال یورو ۲۰۱۶ بین فرانسه و پرتغال، انبوهی از شب‌پره‌ها به ورزشگاه دوفرانس حمله کردند و حتی هنگامی که کریستیانو به دلیل مصدومیت در زمین تحت درمان قرار گرفته بود، یکی از پروانه‌ها روی پیشانی او نشست.

اما حضور حشرات مانند ۱۲ بلا و مصیبت ذکرشده در کتاب مقدس نشانه‌ای شوم و بدشگون نبود و توضیح باشگاه بسیار ساده‌تر از این حرف‌ها بود: ملخ‌ها گونه‌ای از جانداران هستند که در جستجوی چمن تازه مهاجرت می‌کنند و فضایی ایده‌آل بین سکوهای ورزشگاه پیدا کردند.

درواقع ملخ‌ها قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم نگرانی‌های زیادی برای برگزاری مسابقات ایجاد کرده بودند، زیرا قبل از افتتاحیه هزاران هکتار از خاک روسیه مورد هجوم ملخ‌ها قرار گرفته بود. پیتر چکمارف، رئیس بخش حفاظت از محصولات وزارت کشاورزی، قبل از جام‌جهانی توضیح داد: «زمین‌های فوتبال ما سبز است و ملخ‌ها هم عاشق چمن سبز هستند. امسال ممکن است رسوایی رخ دهد.»

کریستیانو رونالدو

اولین نمایش بزرگ رونالدو در سال ۲۰۲۳

بعد از بازی، کریستیانو رونالدو از حمایت باشگاه و هواداران تشکر کرد و گفت که از گلزنی خوشحال است. او در حساب توییترش نوشت: «احساس بسیاری خوبی‌ست که ۴ گل زدم و در جریان پیروزی تیم به ۵۰۰ گل در لیگ رسیدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali king IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    واووو سلطان حتی برای تمام موجودات محبوبه💪💪💪 حتی اونا هم خبر داشتن که سلطان رونالدو میترکونه💪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی