در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در شهر چوار؛ چه کسی سرانجام سرمربی تیم ملی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست اعضای هیئت رئیسه در شهر چوار برگزار شد و پیش بینی می شد در این نشست سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

پیش از برگزاری نشست هیئت رئیسه در شهر چوار وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود که هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی مشخص شود؛ با این تاکید پیش بینی می شد در ایلام جانشین کارلوس کی‌روش معرفی شود اما اعضای هیات رئیسه در شهر چوار در مورد همه چیز صحبت کردند به جز سرمربی تیم ملی!

به نظر می رسد همان طور که مهدی تاج گفته است، فدراسیون فوتبال عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد!

فدراسیون فوتبال قصد داشت قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند اما بعد از دریافت پالس های منفی از کارشناسان فوتبال و هم چنین تماشاگران تیم  ملی تصمیم گرفت به این همکاری پایان دهد و در نهایت کارلوس کی‌روش به دوحه رفت و سرمربیگری تیم ملی قطر را برعهده گرفت.

در حالی اعضای هیئت رئیسه در شهر چوار تصمیم قاطعی در مورد سرمربی تیم ملی نگرفتند که فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده است روز ۸ فروردین در بغداد یا تهران با تیم ملی فوتبال ایران بازی خواهد کرد و در این صورت پیش از فرا رسیدن فیفا دی باید سرمربی تیم ملی مشخص شود.

جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ایلام در استانداری برگزار شد و طبیعی بود در ملاء عام اعضای هیات رئیسه پیرامون سرمربی جدید تیم ملی حرف نزنند.

جالب اینکه همواره فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی زمان می خرد اما دست کم انتخاب های فدراسیون فوتبال در سال های اخیر با انتقاد همراه بود. از مارک ویلموتس گرفته تا دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ن IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    یعنی قطر عجله کرد؟! یا کشورهای دیگه
  • ناشناس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    مزاحم آقایان نشوید جوجه کباب جلسه سرد می شود عجله ای برای انتخاب سرمربی ندارند احتملا دوباره باید به عراق و بحرین وژاپن ببازیم دارند فکر می کنند کدوم مربی می تواند این کار بزرگ را انجام دهد
  • Z IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    خوب به چه کنم چه کنم افتادید... قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری، اگه کیروش مونده بود الان برنامه ریزیا رو کرده بود و موفق میشدیم حتما.. از این به بعد باید مثل قدیما از تیمای امارات و کویت بترسیم
  • ناشناس IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    شما که می گویید کی روش بود بهتر بود احتمالا درزمان اسکوچیچ ونتایج عالی اوتو گهواره بودی ندیدی کی روش مانده بود سه تا باخت همیشگی تازه می شد به عراق بحرین وژاپن کی روش باید دستیار همه مربیان ایرانی که از دسته اول تیم به لیگ می آورند شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی