نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دونالد ترامپ - ریحانا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بزرگترین رویداد ورزشی آمریکا امشب آغاز خواهد شد و دونالد ترامپ از خواننده‌ای که قرار است در این مراسم اجرا داشته باشد خوشش نمی‌آید.

دونالد ترامپ مانند زمانی که رئیس جمهور بود، علاقه دارد در مورد هر موضوعی صحبت کند و موضوع داغ این روزها سوپربول پنجاه و هفتم بین کانزاس سیتی و فیلادلفیا ایگلز و همچنین اجرای خواننده‌ای مشهور در میانه بازی است، که امسال قرعه به نام ریحانا افتاده است.

این اولین اجرای زنده ریحانا، خواننده متولد باربادوس، در چند سال اخیر خواهد بود و همچنین اولین اجرایی است که توسط اپل موزیک به جای پپسی که برای بیش از یک دهه برند اصلی این رویداد بوده، تهیه شده است.

انتظاراتی که از ریحانا می‌رود بسیار بالاست و رسانه‌های اجتماعی پر از نظرات مختلف کاربران شده است. ترامپ از حساب Truth Social خود برای پاسخ به پست رونی جکسون، نماینده پارلمان، در مورد ریحانا استفاده کرد و نارضایتی خود از انتخاب این خواننده برای چنین رویداد ورزشی مهمی را صراحتا ابراز کرد. ترامپ نوشت: «ریحانا بدون آرایشگرش هیچی نیست. همه چیزش بد است و استعدادی ندارد.»

خصومت بین این دو نفر از سال ۲۰۱۸ شروع شد. در آن زمان ریحانا در نبرد قانونی با ترامپ برنده شد و کمپانی حقوقی آثار این خواننده به رئیس‌جمهور وقت اطلاع داد که دیگر نمی‌تواند در تجمعات خود از موزیک‌های او استفاده کند. ریحانا به شدت عملکردهای ترامپ در کاخ سفید را مورد انتقاد قرار می‌داد و مخالف سرسخت او بود، و حالا رئیس جمهور سابق آمریکا فرصت را غنیمت شمرده و ریحانا را که قرار است در بزرگترین صحنه رقابت ورزشی ایالات متحده اجرا داشته باشد، مورد انتقاد قرار داد.

ظاهراً ریحانا اهمیتی نمی‌دهد که ترامپ در مورد او چه فکر می‌کند، و فقط روی اجرایش در سوپربول که قطعا یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی حرفه‌ای‌اش خواهد بود، تمرکز کرده است.

فیلادلفیا ایگلز و کانزاس سیتی در سوپر بول پنجاه و هفتم در تاریخ ۱۲ فوریه به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در استادیوم استیت‌فارم در گلندیل، آریزونا، برگزار خواهد شد. و شبکه فاکس پخش زنده این مسابقه را از ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی پوشش خواهد داد.  

خواندن این مطلب را از دست ندهید: اجرای جنیفر لوپز با شکیرا در سوپربول؟ بدترین ایده در جهان است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی