اتفاقی که حسرت پرسپولیسی‌ها را در پی داشت/ رویای بازگشت بشار رسن محقق می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور بازیکنی مثل بشار رسن در این فصل خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند، اما او حالا در قطر حضور دارد.

پرسپولیس در این فصل نتایج نسبتا خوبی گرفته و هم اکنون فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم لیگ برتر قرار دارد. سرخ پوشان در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی عملکرد خوبی داشتند و ستاره‌های مختلفی را به تیمشان آوردند ولی به گفته کارشناسان هافبک‌های این تیم در خلق موقعیت برای مهاجمان خیلی خوب کار نکردند و یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل همین موضوع است.

پرسپولیس در سال‌های اخیر هافبک‌های بسیار خوبی مثل احمد نوراللهی و بشار رسن را در اختیار داشت و این دو بازیکن به خوبی خلق موقعیت می‌کردند. به خصوص بشار که یک بازیکن فانتزی و پاسور بود و به خوبی مهاجمان پرسپولیس را تغذیه می‌کرد.

هافبک عراقی سابق پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیای دو فصل پیش از این تیم جدا و راهی فوتبال قطر شد. بشار که عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشت و محبوبیت زیادی هم بین هواداران پرسپولیس دارد، در انتقالی ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و به تیم قطر اس‌سی رفت.

حتی چندی قبل در فضای مجازی شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شنیده شود. موضوعی که با استقبال شدید هواداران پرسپولیس هم روبرو شد و آن‌ها هم با هجوم به صفحه شخصی رسن از او خواستند تا به پرسپولیس بیاید. اتفاقی که رخ نداد و بازگشت هافبک محبوب عراقی به پرسپولیس شایعه بود.  ستاره سابق پرسپولیس و بازیکن باشگاه قطر اس‌سی با عملکردی درخشان در ماه گذشته به عنوان بهترین بازیکن ماه این لیگ انتخاب شد.

رسن در ماه گذشته ۳ بازی برای قطر انجام داد و ۶ پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند. درخشش فوق العاده بشار در لیگ ستارگان قطر و همچنین نیاز پرسپولیس به چنین بازیکنی باعث شد تا هواداران این تیم دوباره حسرت جدایی این بازیکن عراقی را بخورند. رسن محبوبیت زیادی بین پرسپولیسی‌ها داشت و جزو معدود بازیکنان خارجی باکیفیت این باشگاه هم محسوب می شود.

هرچند پرسپولیسی‌ها خیلی دوست دارند تا شاهد حضور دوباره این بازیکن در تیمشان باشند، ولی قرارداد مالی بسیار خوب و همچنین شرایط فوق العاده بشار در تیمش باعث خواهد شد تا رویای پرسپولیسی‌ها فعلا محقق نشود.

این خبر را هم بخوانید: قرارداد شیخ دیاباته و پرسپولیس روی هوا!/ گل‌محمدی باید اوکی بدهد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی