نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۰ |
۰
نگرانی در مورد وضعیت هالند در منچسترسیتی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گواردیولا هیچ ریسکی در مورد بهترین بازیکنش نکرد و هالند را پس از ضربه‌ای که متحمل شد از بازی بیرون کشید.

پیروزی ۳-۱ منچسترسیتی بر استون‌ویلا در روز یکشنبه اختلاف آنها را با آرسنال صدرنشین به عدد ۳ رساند، درحالیکه آرسنال یک بازی کمتر دارد. اما هواداران سیتی نگران هستند چراکه ارلینگ هالند در بین دو نیمه به دلیل مصدومیت در ناحیه پشت ران راست تعویض شد.

پپ گواردیولا سه روز قبل از دیدار با توپچی‌ها برای دوئل کلیدی بر سر عنوان قهرمانی، ابراز امیدواری کرد که هالند برای دیدار چهارشنبه آماده باشد.

گواردیولا به اسکای اسپورت گفت: «او ضربه بدی خورد، احساس ناراحتی می‌کرد. نمی‌خواستیم ریسک کنیم و طی روزهای آینده وضعیتش را بررسی خواهیم کرد. امیدوارم برای بازی با آرسنال آماده باشد.»

ایلکای گوندوغان، هم‌تیمی هالند، پس از بازی با استون‌ویلا گفت: «امیدوارم مصدومیت او خیلی جدی نباشد زیرا ما به او نیاز داریم.»

لازم به ذکر است که هالند در ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها ۳۱ گل به ثمر رسانده که ۲۵ مورد از این گل‌ها در ۲۱ بازی لیگ برتر زده شده است.

پس از رویارویی با آرسنال در اواسط هفته و بازی خارج از خانه با ناتینگام فارست در روز شنبه، منچسترسیتی هفته آینده برای دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه مقابل لایپزیش بازی خواهد کرد.

این گزارش را هم بخوانید: همه مشتاق مرگ منچسترسیتی بهترین تیم یک دهه اخیر هستند!/ شما حسادت می‌کنید؛ ساکت باشید و از آن‌ها یاد بگیرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی