نسل بعدی اعجوبه‌ها در حال شکل‌گیری است/ پسران رونالدو، بکام، رونالدینیو و دیگر ستاره‌های فوتبال در مسیر ستاره شدن
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پسران برخی از بزرگترین نام‌های جهان فوتبال کم کم بزرگ شده‌اند و پا جای پای پدران خود گذاشته‌اند. آنها با تمرین در بهترین آکادمی‌ها امیدوارند که مانند پدران خود اسطوره شوند.

در دنیای فوتبال نام‌های خانوادگی بسیار مشهوری وجود دارند که در فوتبال مدرن هم به گوش می‌رسند. به این دلیل که خیلی از بازیکنان مطرح نسل گذشته فرزندانی دارند که درخشش در باشگاه‌ها را آغاز کرده‌اند و این نام‌های آشنا به زودی در بزرگ‌ترین بازی‌ها شنیده خواهند شد.

در اینجا نگاهی به برخی از فرزندان مشهور می‌اندازیم.

اتان بالبوآ (۸ ساله)

دوران حضور خاویر بالبوآ در تیم اصلی رئال مادرید کوتاه بود. او که اکنون کارشناس تلویزیونی اسپانیا است، پس از عضویت در آکادمی این تیم برای بنفیکا، کارتاخنا، آلباسته و استوریل بازی کرد. پسر او «ایتان» در تیم بنجامین بی رئال مادرید به عنوان مهاجم بازی می‌کند و از فیزیک بدنی خود برای عبور از حریفان بهره می‌برد. او در این فصل به طور میانگین بیش از سه گل در هر بازی به ثمر رسانده و در کنار مارتین پسر ایکر کاسیاس بازی می‌کند که او نیز مانند پدرش دروازه‌بانی را انتخاب کرده است.

دیوید آلبلدا (۱۲)

پسر اسطوره والنسیا یک هافبک با مهارت بی‌نظیر، بازی هوایی قدرتمند، نگرش و قدرت تهاجمی عالی است. او درست مانند پدرش در آکادمی والنسیا اولین گام‌های خود در فوتبال را برمی‌دارد.

کریستیانو رونالدو جونیور (۱۲)

این پسر نیازی به معرفی ندارد. کریستیانو جونیور پس از پیروی از پدرش در یوونتوس و منچستریونایتد، راهی ریاض شد تا ماجراجویی‌های جدیدی را تجربه کند و تمرینات خود را در آکادمی «مهد» ادامه دهد. ما به تازگی دیده‌ایم که او در نیمه اول یک بازی هفت گل به ثمر رساند، همانطور که در تورنمنت مادیرا در سال ۲۰۱۹، زمانی که برای یوونتوس بازی می‌کرد، می‌درخشید.

نسل بعدی اعجوبه‌ها در حال شکل‌گیری است/ پسران رونالدو، بکام، رونالدینیو و دیگر ستاره‌های فوتبال در مسیر ستاره شدن

انسو آلوس ویرا (۱۳)

پسر مارسلو، مدافع چپ افسانه‌ای رئال مادرید، در حال تبدیل شدن به یک مهاجم بزرگ برای تیم جوانان اینفانتیل A این باشگاه است.

ژوزه آنتونیو ریس (۱۵)

ژوزه آنتونیو که نامش از پدر مرحومش گرفته شده، در تیم Cadete A سپیدپوش‌ها بازی می‌کند. او مهاجمی است که می‌تواند دروازه حریف را پیدا کند و مدافعان حریف را پشت سر بگذارد. ریس در حال حاضر یک بازیکن ملی‌پوش در تیم جوانان اسپانیا است.

ژوائو د آسیس موریرا (۱۷)

پس از چندین هفته آزمایش در تیم جوانان بارسلونا، به نظر می‌رسد که پسر رونالدینیو جایگاهی در لاماسیا به دست آورده است. او پس از فسخ قراردادش با کروزیرو، در آرزوی ساختن آینده‌اش در جایی است که پدرش بت و اسطوره شد.

نیکو پاس (۱۸)

پسر پابلو پاس بازیکن سابق رئال وایادولید که به عنوان یکی از اعجوبه‌های کاستیا در نظر گرفته می‌شود، توسط لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین به تیم ملی دعوت شده است. او یک هافبک چپ پا است که با آلبی‌سلسته در تیم زیر ۲۰ ساله‌های آمریکای جنوبی درخشید.

استفان بایتیچ (۱۹)

از نام خانوادگی اول او نمی‌توان متوجه شد که او اسپانیایی است، اما استفان بایتیچ ماکی‌یرا، پسر سریدان بایتیچ، در ویگو به دنیا آمد و بازیکن ملی‌پوش تیم ملی زیر ۱۸ ساله‌های اسپانیا است. او کار خود را به عنوان مدافع میانی در سلتاویگو آغاز کرد، اما در لیورپول به یک هافبک تبدیل شد. او در ماه دسامبر دومین جوان اسپانیایی بود که در لیگ برتر گلزنی می‌کند.

جولن جان گوئررو (۱۸)

او مالاگا را ترک کرد تا به آکادمی جوانان رئال مادرید بپیوندد، جایی که به خاطر توانایی‌اش برای رسیدن به منطقه حریف و همچنین قدرت بدنی و عملکردهای خوبش درخشید.

لوکاس کانیزارس (۲۰)

پسر سانتی هم نیازی به معرفی بیشتر ندارد. لوکاس نیز دروازه‌بان است و با رئال مادرید به جام باشگاه‌های جهان سفر کرده و به طور ثابت در تمرینات تیم اول حضور دارد.

رومئو بکام (۲۰)

پسر دیوید بکام پس از فعالیت در آکادمی اینتر میامی، به تیم ذخیره برنتفورد پیوست. او توانایی پدرش در گلزنی از طریق ضربات ایستگاهی را به ارث برده است.

نسل بعدی اعجوبه‌ها در حال شکل‌گیری است/ پسران رونالدو، بکام، رونالدینیو و دیگر ستاره‌های فوتبال در مسیر ستاره شدن

خواندن این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی