نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شکست تلخ پرسپولیس برابر هوادار/ یحیی به سپاهان و استقلال هدیه داد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که  این دیدار با نتیجه پیروزی یک بر صفر هوادار خاتمه یافت. محمد جواد محمدی در دقیقه ۸۸ تک گل میهمان را به ثمر رساند.

پرسپولیس که برای رقابت با سپاهان و استقلال نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دیدار مقابل هوادار داشت، با گل دقایق آخر هواداری‌ها شکست بدموقعی را تجربه کرد تا ۳۹ امتیازی باقی بماند. شاگردان ساکت الهامی که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس نباخته بودند، این بار سرخپوشان را شکست دادند تا شاید مجدداً مانع قهرمانی شاگردان گل‌محمدی شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیل اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (۷۷- سروش رفیعی)، سینا اسدبیگی (۴۶- کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری، سعید صادقی (۴۶- فرشاد فرجی)، شیخ دیاباته (۷۷- لئاندرو پریرا)، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر (۵۷- مهدی ترابی) و محمد عمری.

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی (۷۷- محمد میری)، سپهر روزی‌طلب (۸۳- داریوش شجاعیان)، محمدمهدی مهدی‌خانی (۶۵- صائب محمدی)، بابک مرادی(۷۷- محمد عباسی)، محمد چهارمحالی (۶۵- امید سینگ) و محمدجواد محمدی.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه ۸:  هوادار پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شد که ضربه کاشته مسعود شجاعی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: بازیکنان هوادار از جناح راست به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند و سانتر بلند مدافع راست هوادار را بیرانوند زیر تیر افقی دروازه در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۸: عیسی آل‌کثیر در سمت چپ محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی قصد داشت که اسماعیلی‌فر را در جلوی دروازه هوادار صاحب موقعیت کند که مدافع پرسپولیس توپ را رها کرد تا به دیاباته برسد، ولی قبل از مهاجم پرسپولیس مدافعان هوادار توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۲: بابک مرادی پشت محوطه ۱۸ قدم پرسپولیس، سپهر روزی‌طلب را صاحب توپ کرد که شوت هافبک هوادار با اختلاف کمی از بالای دروازه سرخپوشان بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: پس از شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، توپ جلوی پای دیاباته افتاد و ضربه غافلگیرکننده مهاجم آفریقایی پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه ‌به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: با حمله پرتعداد بازیکنان هوادار، بابک مرادی پشت محوطه جریمه با یک پاس زمینی مهدی‌خانی را در داخل محوطه جریمه پرسپولیس را صاحب توپ کرد و ضربه مهاجم هوادار را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

دقیقه ۳۷: گئورگی گولسیانی با نفوذ از مرکز زمین به سمت محوطه جریمه هوادار، با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف گرفت که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: سینا اسدبیگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۴: هواداری‌ها، در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شدند که ضربه بابک مرادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: محمد عمری پا به توپ از میانه زمین فرار کرد و شیخ دیاباته را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ولی ضربه دیاباته داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پرسپولیسی‌ها در گوشه محوطه جریمه هوادار صاحب ضربه خطا شدند و سانتر اسماعیلی‌فر را گولسیانی با ضربه سر به داخل چارچوب هوادار زد که خالدآبادی با مشت توپ را دور کرد.

دقیقه ۶۰: محمد جواد محمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۸: ضربه خطای ارسالی توسط مهدی ترابی را دانیال اسماعیلی‌فر با اختلاف از روی نقطه پنالتی به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۲: مسعود شجاعی از حسن اکرمی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۹: حسین صادقی پس از اینکه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک هوادار راهی به چارچوب دروازه پرسپولیس نداشت.

دقیقه ۸۶: اوت بلند وحید امیری در شلوغی محوطه ۱۸ قدم هوادار جلوی پای پورعلی‌گنجی افتاد ولی ضربه مدافع پرسپولیس دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: با اشتباه فرشاد فرجی توپ جلوی پای محمدجواد محمدی افتاد و بازیکن هوادار در موقعیتی تک‌به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۹۱: سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۹۴: سانتر سروش رفیعی را پورعلی‌گنجی با اختلاف زیاد به بیرون زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ساوالان IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    قدرت یک بیانیه را قبل بازی بفهمید.. داوری یار داوزدهم هوادار بود...الان اونهایی که داور داور می کردند . نظر شان درباره این خطا و گل چی هست....من به تمام اون کسانی که هوچ گری می کنند کنار زمین افرین می گویم.. بهترین راه امتیاز گیری را بلد هستند... اگر وی ای ار هم بیاید این هواشی تمام نمی شود . تا مادامی که افراد مثل شاه حسینی و فردوسی پور برگردند..... و در اخر اقای گلمحمدی تو را جان بچه ات با استعفایی خوشحال مان کن... سه سال فرصت داشتی نه دفاع خوب خریدی و نه مهاجم خوب...اجاقت کوره ...برودنبال زندگی ات.....ماندم چگونه لیدر شده بودی...خخخ تو اصلا زبان بدن مربی گری نداری . ساکت می مانی می مانی و در اخر نهر را به اب می دهی... مصبب این داوری بر ضد پرسپولیس خودت هستی خوب می دانی... امثال امیری فرجی نعمتی ....در حد لیگ یک هم نیست... الان اسدی رضایی پهلوان چرا خوب بازی می کنند مهندس یحیی..
    • حسین IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      باید ۳روز عزای عمومی اعلام کرد چون پرسپولیس باخته آقایان آسمان که به زمین نخورده در یک مسابقه هوادار مقابل پرسپولیس پیروز شده تازه فرصت چند گل دیگه هم داشت که با بی دقتی بازیکنان هوادار از دست داد بزرگتر از بهانه باشید لطفأ
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      کمی فکر کردن بد نیست داور گفته بود فرجی به بازیکن هوادار پاس گل بده؟چرا اندیشه نمی کنی
    • عزیز IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      به ساوالان : داور اشتباه کرد پاس مدافع به بازیکن هوادار رو چجور توجیه می کنی . ۹۰ دقیقه بازی بدون برنامه و سردرگم رو چجور توجیه می کنی . بی روح بازی کردن تیم رو چجور توجیه می کنی. ۲ تا موقعیت ایجاد نکردن تیم تو ۹۰ دقیقه رو چجور توجیه می کنی. برادر من چقدر بهونه. الان اینهمه بهونه آوردید شد برای تیم امتیاز. پرسپولیس اصلا برای امتیاز نمی جنگه ، چرا بجنگه وقتی داوری هست چرا باید بازیکن یه آب و آتیش بزنه و بازی کنه. خونه پرش تیم میبازه فدای سرت داوری پس چیکارست .تمام تقصیرها و ضعفها رو بنداز گردن داوری همه چیز حله . پرسپولیس باید به قدری محکم و مسلط و روان بازی کنه کنه که هوادار نگران نا داوری نشه. خوب راه گول زدن خودمون رو گل محمدی به هوادارا یاد داده . داوری . همه تقصیرها رو بنداز گردن داوری و راحت برو خونه استراحت . تا داوری هست کسی سراغی از ضعف های تاکتیکی نمی گیری. پرسپولیس یه مشکل داره اون هم گل محمدیه. داوری توجیه هوشمندانه گل محمدیه برای ضعف های تاکتیکی و ناکامی هاش. والسلام
    • قاسم IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      ببخشید می خواستم منفی بدم اشتباهی دستم به مثبت خورد. لطف کنید موقع دیدن یکی از مثبت ها کم کنید و یه دونه به منفی ها اضافه کنید . ممنون از طرفدارن عزیز. تا پرسپولیس طرفدارهایی مثل ساوالان داره که از یحیی دفاع می کنن دیگه به دشمن نیازی نداره
  • مرصاد IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گلمحمدی اگر واقعا به پرسپولیس علاقه دارید؛ این باشگاه رو رها کنید و برید به تیمهای پایین جدول کمک کنید! شما واقعا هیچ چیزی دیگه برای ارائه کردن ندارید! ترکیب اصلی فاجعه بود! خود شما هم هفته های قبل گفتید که این تیم با شما قهرمان نخواهد شد و من بعنوان یک هوادار قطعا باورم شد که شما لایق این تیم و هوادارانش نیستید!
    • شمسعلی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      🤔خوبه که یحیی کیسه سوز چیزی برای ارائه نداره و هر سال تیمو یا نایب قهرمان کرده یا قهرمان !!! هوادارای تیمی که ده سالی یه جام میگیرن اونم یلطف زمین و زمان و سهمیه پنالتی و کمک امتیاز معیشتی چه ذوقی کردن. بیاین پایین سرمون رفت ! یحیی حالا حالاها هست تا سوزشتون زیادتر بشه🤣🤪
  • سمک عیار IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقا یویو این یکی باخت تقصیر کی بود؟ داوری؟ فدراسیون؟ نکونام؟ یا کج بودن زمین؟
  • سهراب کاویانی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    جا داره بپاس قدردانی و جبران لطف پیروزی چیا برای کامنت ساپینتو باید بماند ، عرض کنم که یایا باید بماند . خدا خیرتون بده انصافا
  • مهران IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    ساپینتو حردانی را جای سیلوا آورد تو زمین همه گفتن عجب نفهمیه ولی بازی از این رو به اون رو شد و حردانی گل زد . این طرف یحیی فرجی را به جای صادقی آورد تو زمین تا باعث باخت بشه
  • مهران IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    ساپینتو حردانی را جای سیلوا آورد تو زمین همه گفتن عجب نفهمیه ولی بازی از این رو به اون رو شد و حردانی گل زد . این طرف یحیی فرجی را به جای صادقی آورد تو زمین تا باعث باخت بشه
  • مجید یاوری IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    فلسفه اینکه محمد عمری 5 بازیه 90 دقیقه فیکسه را ازیحیی بپرسید. باوا جوونگرایی هم میخوای بکنی باشه ولی درست . طرف ی بازی جلو نساجی خودش را نشون داد از اون موقع همش کامل فیکس بوده و هیچ کاری جز خودخواهی و لو دادن توپ نکرده . عمری باید تو زمین باشه تا ترابی بشینه نیمکت ! تو زمین باشه تا صادقی تعویض باشه ! تو زمین باشه تا عالیشاه نیاد ! تو زمین بمونه تا ...
    • علی NL ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      برای یحیی فرقی نمیکنه کی تو زمین باشه هر بازیکنی باشه حتی امباپه یا رونالدو بازم تیم به فناست چون طرح و نقشه ای نداره واسه اداره کردن بازی ‌‌یا اصولا هیچی از تاکتیک سر درنمیاره .این مشکلش رو از زمان دربی پارسال جلوی استقلل ثابت کرد به همه تا بازی دیروز
  • iman IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    چگونه فاصه 8 امتیازی را در عرض 4 هفته به صفر برسانیم ؟ یحیی : کاری نداره که ...
  • Neli IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی لطفا پرسپولیس را رها کنید و اجازه بدید یک مربی کار بلد جانشین شما شود 🙏 خواهش میکنم به حرف هوادار احترام بگذارید. خیلی ها هستن که لایق تر از شما در منزل بیکار نشستن مانند آقای دایی آقای پیوس آقای هاشمیان و در عوض شما این تیم را نابود کردید. کاری با تیمهای دیگر ندارم که خوشحال باشند یا ناراحت اما شما به هیچ وجه نمیتوانید با این تیم ادامه دهید. هواداران دیگر شما را نمیخواهند پس لطفا فردا استعفا بدید تا فورا یک مربی شجاع جایگزین شود. ممنون از زحماتی که در این مدت کشیدید🙏🙏🙏
  • Neli IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی لطفا پرسپولیس را رها کنید و اجازه بدید یک مربی کار بلد جانشین شما شود 🙏 خواهش میکنم به حرف هوادار احترام بگذارید. خیلی ها هستن که لایق تر از شما در منزل بیکار نشستن مانند آقای دایی آقای پیوس آقای هاشمیان و در عوض شما این تیم را نابود کردید. کاری با تیمهای دیگر ندارم که خوشحال باشند یا ناراحت اما شما به هیچ وجه نمیتوانید با این تیم ادامه دهید. هواداران دیگر شما را نمیخواهند پس لطفا فردا استعفا بدید تا فورا یک مربی شجاع جایگزین شود. ممنون از زحماتی که در این مدت کشیدید🙏🙏🙏
  • Neli IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی لطفا پرسپولیس را رها کنید و اجازه بدید یک مربی کار بلد جانشین شما شود 🙏 خواهش میکنم به حرف هوادار احترام بگذارید. خیلی ها هستن که لایق تر از شما در منزل بیکار نشستن مانند آقای دایی آقای پیوس آقای هاشمیان و در عوض شما این تیم را نابود کردید. کاری با تیمهای دیگر ندارم که خوشحال باشند یا ناراحت اما شما به هیچ وجه نمیتوانید با این تیم ادامه دهید. هواداران دیگر شما را نمیخواهند پس لطفا فردا استعفا بدید تا فورا یک مربی شجاع جایگزین شود. ممنون از زحماتی که در این مدت کشیدید🙏🙏🙏
  • Neli IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی لطفا پرسپولیس را رها کنید و اجازه بدید یک مربی کار بلد جانشین شما شود 🙏 خواهش میکنم به حرف هوادار احترام بگذارید. خیلی ها هستن که لایق تر از شما در منزل بیکار نشستن مانند آقای دایی آقای پیوس آقای هاشمیان و در عوض شما این تیم را نابود کردید. کاری با تیمهای دیگر ندارم که خوشحال باشند یا ناراحت اما شما به هیچ وجه نمیتوانید با این تیم ادامه دهید. هواداران دیگر شما را نمیخواهند پس لطفا فردا استعفا بدید تا فورا یک مربی شجاع جایگزین شود. ممنون از زحماتی که در این مدت کشیدید🙏🙏🙏
  • Neli IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی لطفا پرسپولیس را رها کنید و اجازه بدید یک مربی کار بلد جانشین شما شود 🙏 خواهش میکنم به حرف هوادار احترام بگذارید. خیلی ها هستن که لایق تر از شما در منزل بیکار نشستن مانند آقای دایی آقای پیوس آقای هاشمیان و در عوض شما این تیم را نابود کردید. کاری با تیمهای دیگر ندارم که خوشحال باشند یا ناراحت اما شما به هیچ وجه نمیتوانید با این تیم ادامه دهید. هواداران دیگر شما را نمیخواهند پس لطفا فردا استعفا بدید تا فورا یک مربی شجاع جایگزین شود. ممنون از زحماتی که در این مدت کشیدید🙏🙏🙏
  • الیاس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    بیانیه اماده س.هفته بعد با تیم جوانانمان بازی میکنیم
  • آراز IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    می شد نوشت (برد شیرین هوادار مقابل پرسپولیس)
  • کلنگلیس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    بابامسعودکجایی که لنگتو کشتن💣💔💥😵🖤
  • ک IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    گل محمدی هم به نظرم در باخت امروز مقصر بود برای سال دیگر پرسپولیس باید یک سرمربی خوب به خدمت بگیرد اگر فرجی را به بازی نمیگرفت شاید این نتیجه اتفاق نمی افتاد گل محمدی بجای بازی همه اس بفکرمسایل حاشیه است امسال پرسپولیس بجایی نمیرسد چون گل محمدی بفکر مسایل سیاسی ومسایل حاشیه ای است نه فوتبال اقای درویش هم که بیانیه صادر میکند اقای گل محمدی فوتبالت را بازی کن سرت به کار فوتبال وپرسپولیس باشد اگر هم نمیتوانی کنار گیری کن
    • شادوماد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      گلمحمدی خیلی ضعف داره و این بحث های سیاسی و این گیر دادن به داور و برنامه ریزی لیگ همش برای پرت کردن حواس هوادارا از واقعیته!!!میخاد ضعف خودشو پنهان کنه
  • جهان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    دوست ندارند پرسپولیس با یحیی دوباره قهرمان شود وگرنه قبل هربازی دوتا پنالتی برای پرسپولیس می‌گذاشتند کنار
  • جعفری IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    پرسپولیس تازگیها یه بازیکن واقعا توپ آورده بود اسمش محمد عمری بود کجا غیب شده این بازیکن بهتر از همه است اگر استفاده بشود حتما پرسپولیس قهرمان است .
  • Gaber IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    حمید مطهری جایش را با یحیی عوض کنه
  • استقلالی اصیل IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    عرضه بردن هوادار و ون پارس تو آزادی ندارن بعد میگن داوری علیه ماست. موندم این دفعه چه بهانه ای می خوان جور کنن؟؟ خخخخ
  • امیر US ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    مربیان ایرانی در نتیجه گیری ثبات ندارند. وای به حال تیم ملی با سرمربی ایرانی. استقلال و سپاهان و تراکتورسازی با مربیان خارجی خوبی دارند نتیجه می گیرند
  • امین IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    جناب گل محمدی کدوم مربی بازیکنی مثل ترابی رو دقیقه هفتاد به زمین میاره، اونهم بجای بک مهاجم؟من نمیدونم میخوای چی رو ثابت کنی
  • زیگزاگ IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    هدیه ی روز پدر بود.
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    آقای گل محمدی شما مربی خوبی هستید و تاحالا توانسته اید چند جام برای پرسپولیس به ارمغان بیاورید اما تیم این فصل پرسپولیس اصلا بوی قهرمانی نمی دهد تاکتیک در تیم وجود ندارد تاکتیکی که استفاده می کنید برای همه مربیان شناخته شده است حتی کسانی که تازه از مربی شدند تیم سخت گلزنی می کند و راحت گل می خورد به نظر می آید انگیزه ادامه ندارید پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است پس تا دیر نشده خودت کنار برو تا با آمدن مربی جدید شوک به تیم تزریق شود
  • ع IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    من‌طرفدار‌تیم‌محبوب‌پرسپولیس‌هستم ولی‌این‌را‌تیمهای‌رقیب بدانند‌تگر‌این‌اتفاقات‌برای‌شماها‌بیفتد چکار‌میکنید‌دارها‌و‌پشت‌صحنه‌اجازا‌نمیدهند پرسپولیس قهرمان‌شود‌پارسال با‌لابی‌گری‌اجرلو وزیر‌استقلالی‌امسال‌هم‌لابی‌گری‌اصفهانیها‌و‌تاج‌و‌کارشکنیهای داوراجازه‌نخواهند‌داد
    • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      جمع کنید این حرفها را تیم های دولتی که از بیت المال می خورن همیشه دنبال این هستن که به همه لگد بزنن همیشه هم دولت پشت این تیم های نه چسب بوده و حق مردم را داده به این ها که الان مثل علی کریمی این قدر از بیت المال خورده داره که ار ار می کنن البته مثل کریمی زیادن هستن زیر کاهی دارن کارهای می کنن هوادار صد برابر بهتر از تیم مقابلش بود . زنده باد تیم های غیر حکومتی
    • عزیز IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      آقا بس کنید این توجیه های ساخته و پرداخته ذهن گل محمدی رو . تیم نمی تونه نتیجه بگیره چه ربطی به داوری داره.تیم ضعف تاکتیکی داره. هی توجیه توجیه توجیه . برادر من تیم عرضه داره حرفش رو تو زمین بزنه. داوری تاثیر گزاره پس تیم رو یه جور بفرست تو زمین که اگه از آسمون سنگ هم بارید تیم با نتیجه بیاد بیرون . تیم با روحیه باخت میاد تو و جنابعالی هم از قبل خیال خودت رو راحت کردی ، میگی بردیم که بردیم ،اگر هم باختیم تمام تقصیرها رو میندازیم گردن داور و خلاص
  • Damavand DE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    این آقا مربی "محمدی گل" حالا ادعای سرمربیگری تیم گر تیم ملی را هم دارد!!! بحال این فوتبال و این نوع مربیان وطنی پر مدعا و تو خالی باید زار زار گریست
  • darioush US ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    moghaser faghat va faghat Goel Mohamady hast, chera in agha nemiravad, bayad hatman be zoor birounash konand, agha perspolis bad bazy mikonad, Foulad ra hame mizanand onvaghat perspolis mibazad hamin Naft haftaye pish shance avard ke board, Naft mitavanest perspolis ra bebard, in team aslan roye osoule dorost bazy nemikonad, hamechizash eshtebah hast, in team be moraby jadid ehtiaj darad
  • 6 IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    كيسه كيسه ايرين پلاست...
  • مهدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    سلام خدمت هواداران عزیز آقای گل محمدی به نظر من و تعدادی از هواداران دیگر از لحاظ فنی چیزی برای ارائه ندارید بازیکنی مثل سروش رفیعی در تیم سپاهان فیکس بازی میکرد ولی در پرسپولیس بیست دقیقه فرصت بازی پیدا می کند فکر می کنم به پایان خط رسیده اید یحیی خان بروید بهتر است
  • پیروزی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    یایا باید بماند😂
  • جهان NO ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    اینکه پرسپولیس تا دقیقه‌ای که شیخ در زمین بود تنها برنامه ای که برای رسیدن به گل داشت ارسال برای شیخ و استفاده نفر بعد از ضربه سر شیخ بود که هیچ نتیجه ای نداشت پرسپولیس نیمه اول حتی یک موقعیت گل جدی و درست نداشت تا اواخر بازی که اون هم با ارسال‌های مستقیم توی هجده قدم هوادار چند موقعیت یه دست آوردن و از دست رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی