نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرای انضباطی دیدار مس - استقلال اعلام شد؛ ساپینتو بازی با ملوان را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی آرای دیدار مس کرمان – استقلال را اعلام کرد که در این رای سرمربی تیم استقلال دو جلسه محروم شد که یک جلسه آن تعلیقی است. بر این اساس ریکاردو ساپینتو دیدار با ملوان را از دست داد.

در آرای صادره از سوی کمیته انضباطی این چنین آمده است:

دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و استقلال تهران برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات این دیدار به شرح زیر صادر کرد:

*رضا یوسفی، مربی تیم مس کرمان به دلیل انجام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه از وی رخ داد به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود که به مدت تعلیق آن تا پایان فصل می باشد و به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این را از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

*ولی میرزایی، مربی تیم مس کرمان به دلیل رفتار غیر ورزشی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم که مدت تعلیق آن تا پایان فصل می باشد و پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این را از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

*عمار پاکزاد، مربی تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیررسمی و رفتار غیر ورزشی و ایجاد درگیری به سه جلسه از همراهی تیم خود که یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیق می گردد، محروم شد. وی همچنین به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای تجدید نظر است.

8باشگاه مس کرمان به دلیل سوء رفتار تیمی و مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این راب قابل تجدید نظر است.

*باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای از حیث جریمه قابل تجدیدنظر است.

*ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و تحریک عمومی در هنگام خروج از محوطه زمین مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم (که یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیق می گردد) محروم و به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

*بهزاد غلامپور، مربی تیم استقلال به دلیل رفتار بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی و رفتار غیر ورزشی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    سلام‌ماشالله فدراسیون و کمیته انظباطی با این روند جریمه های نقدی می تونن برای تیم‌ملی گواردیولا را بیاورند. عوامل تیم‌ها دعوا میکنن فدراسیون با جریمه نقدی حالشو میبره . چرا جلو دعوا رو بگیره هر هفته چند میلیارد به جیب می زنه .
  • عادل IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    خوب درآمدی داره،تقریبا یک میلیارد ناقابل کاسب شد از جرایم نقدی
  • لنگیسم IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    واقعا متاسفم مگر داور ۲کارت زرد به ساپینتو نداد واخراجش کرد یعنی چه که باز ایشان جريمه ومحروم شدند آقا آن اقاحمله کرده ما باید جريمه بشیم این عدالت است یک بچه ۵ساله هم می تواند تشخیص دهد عامل اینکارها مسی ها بودند دنیا به ما می خندد با این رای مسخره که علیه استقلال و ساپینتو دادید مسخره در آوردید حتما باید خونی ریخته شود تا دست از سر ساپینتو بردارید
  • لنگیسم IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    این که نمی شود هر شخصی بیاید به نیمکت استقلال وکادر فنی اش توهین کند وباز کميته عن ضرباتی هم تنبیه نماید باشگاه استقلال را عجب مملکتی داریم اینه رسنم مسلمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی