نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
جانشین گواردیولا در منچسترسیتی از همین حالا مشخص است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گواردیولا شاید دیگر در منچسترسیتی ماندنی نباشد و به همین دلیل گمانه زنی در مورد جانشین او شروع شده است.

احتمال جدایی گواردیولا از منچسترسیتی قوت گرفته و از حالا صحبتهایی درباره جایگزین احتمالی او در این باشگاه مطرح شده است. یکی از کسانی که در این مورد حرف زده ستاره سابق منچستریونایتد است که می‌گوید منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا تنها و تنها یک گزینه را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت: میکل آرتتا.

بعد از متهم شدن باشگاه منچسترسیتی به نقض گسترده قوانین مالی از سوی لیگ برتر انگلیس سؤال‌های زیادی درباره آینده پپ گواردیولا مطرح شده است.

گواردیولا از منچسترسیتی در مصاحبه های اخیر خود دفاع کرده اما بسیاری از کارشناسان و رسانه ها و حتی بنگاه های شرط بندی معتقدند در صورت جدی شدن مجازات سیتی به دلیل تخلفات مالی باید جدایی پپ از سیتی را قطعی دانست.

در همین ارتباط دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، گفته اگر در نهایت جدایی پپ از سیتی رخ دهد مدیران باشگاه آبی شهر منچستر به جای او تنها یک گزینه را مد نظر خواهند داشت و او کسی نیست جز میکل آرتتا، سرمربی موفق آرسنال، که در گذشته در منچسترسیتی دستیار پپ بوده است.

آرتتا در حال حاضر آرسنال با سه امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از منچسترسیتی در رتبه نخست لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

یورک در این باره گفت: «اگر گواردیولا سیتی را ترک کند تنها چیزی که می‌توان تصور کرد این است که آنها به دنبال انتقال میکل آرتتا به اتحاد باشند. به خصوص اگر میکل امسال بتواند فاتح لیگ برتر بشود.

البته گواردیولا تا زمانی که همه شواهد و مدارک مطرح شود و تکلیف پرونده سیتی تا حد زیادی مشخص شود در اتحاد خواهد ماند. تصمیم نهایی او زمانی گرفته می‌شود که تکلیف پرونده مشخص شده باشد. باید صبر کنیم و ببینیم چه بر سر سیتی خواهد آمد.

بعضی پیشنهادها هست که یک مربی نمی‌تواند به آنها جواب منفی بدهد. آرتتا با آرسنال فوق‌العاده کار کرده ولی اگر سیتی به سراغ او بیاید او باید برای گرفتن یک تصمیم سخت زمان زیادی را فکر کند. آرتتا می تواند میراث خود را در آرسنال بسازد به جای اینکه به منچسترسیتی برگردد و به تقویت آنچه گواردیولا ساخته است بپردازد. این تصمیم آسانی نیست اما خود من دوست دارم آرتتا را در آرسنال بینم.»

این یادداشت را بخوانید: همه مشتاق مرگ منچسترسیتی بهترین تیم یک دهه اخیر هستند!/ شما حسادت می‌کنید؛ ساکت باشید و از آن‌ها یاد بگیرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی