پایان بحث بمب ترکاندن باشگاه استقلال/ پای استراماچونی به پرونده دردسرساز باز شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از کش و قوس های فراوان حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما اعلام کرد این تیم حق جذب بازیکن خارجی ندارد.

اگرچه در روزها و هفته‌های گذشته مسئولان باشگاه استقلال بارها اعلام کردند که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده و ماجرای پرداخت نشدن طلب استراماچونی ربطی به پنجره ندارد، اما این مساله دردسرساز شده است.

در این خصوص بارها گفته شد که به خاطر تاخیر طولانی در پرداخت پول استراماچونی توسط باشگاه استقلال آبی ها حق جذب بازیکن جدید را ندارند اما علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال چندین بار این مساله را تکذیب و اعلام کرد چون استراماچونی نامه ای به فیفا نزده پنجره باز است و مشکلی وجود ندارد.

حالا اما حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این مساله را رسما اعلام کرده است. کریمی گفته که به خاطر پرداخت نشدن پول استراماچونی، باشگاه استقلال حق جذب بازیکن جدید و نفر خارجی را ندارد.

طلب استراماچونی با نرخ روز ارز در ایران حدود ۷۰ میلیارد تومان می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال در صدد تامین این مبلغ و رفع محدودیت جذب بازیکن هستند.

این در حالی است که با خروج نام سیاوش یزدانی از لیست استقلال، آبی ها امیدوار به جذب یک بازیکن خارجی خوب بودند که حالا چنین مساله ای نیز منتفی به نظر می‌رسد. از سوی دیگر با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد یزدانی، استقلال وارد دعوای حقوقی با سیاوش نیز شده و ممکن است این مساله هم تبعاتی برای باشگاه در پی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلاه بابا مسعود بالاتر باد ! IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    بابا مسعود و مدیران دست نشانده اش اینقدر در استقلال گلکاری کرده اند که حالا حالاها باید تاوانش رو مدیران وقت پرداخت کنن از رئیس جمهور محترم و عدالت خواه و وزیر ورزش خواستاریم تااز این همه بی لیاقتی روسای قبلی نگذرند و حقوق از دست رفته باشگاه استقلال و در واقع میلیونها مردم را از وزیر ورزش قبلی و تمامی روسا و مدیران او که در این ماجرا نقش داشتند دریافت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی