نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گواردیولا: به خاطر حرفی که زدم خجالتی می‌کشم و عذرخواهی می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسییتی از استیون جرارد اسطوره لیورپول عذرخواهی کرد.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به خاطر اظهارنظری که اخیرأ درباره استیون جرارد داشت، از او عذرخواهی کرد.

گواردیولا مدتی پیش حرفی درباره استیون جرارد زده بود که واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت. او در نشست خبری قبل از  دیدار برابر آرسنال، گفت: «به خاطر اظهارنظر احمقانه و غیرضروری که درباره جرارد داشتم، از او عذرخواهی می‌کنم. جرارد می‌داند که چه احترامی برای او قائل هستم و چه جایگاهی نزد من دارد. از خودم خجالت می‌کشم. او شایسته آنچه که گفتم نبود. به صحبت‌های خود در دفاع از باشگاه ایمان داشتم اما درباره جرارد خوب حرف نزدم و نماینده خوبی برای سیتی نبودم. با خود جرارد تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم. از همسر و فرزندان جرارد هم عذرخواهی می‌کنم.»

پپ در زمان دفاع از منچسترسیتی که به تخلفات مالی متهم شده، گفته بود: «ایا ما مقصر بودیم که استیون جرارد سُر خورد؟ می‌دانید که در آنفیلد چه شرایطی رخ داده است؟ نمی‌خواهم به استیون جرارد بی احترامی کنم؟ اما آیا تقصیر ما بوده است؟»

گواردیولا درباره دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ جزیره که قرار است این بازی چهارشنبه برگزار شود نیز، گفت: «برای مدتی در شرایط خوبی نبودیم اما خوشبختانه اکنون وضعیت تیم خوب است. بازی سختی برابر آرسنال داریم. این یک جنگ واقعی است و برای پیروزی در آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و هنوز سخت است که درباره قهرمانی صحبت کرد. ما بعد از این بازی در چند دیدار باید خارج از خانه به میدان برویم و لیگ قهرمانان اروپا هم هست. بازی برابر آرسنال می‌تواند شرایط تیم را به کلی تغییر دهد و به پیروزی در این بازی نیاز داریم.»

این یادداشت را هم بخوانید: همه مشتاق مرگ منچسترسیتی بهترین تیم یک دهه اخیر هستند!/ شما حسادت می‌کنید؛ ساکت باشید و از آن‌ها یاد بگیرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی