نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش صریح باشگاه پرسپولیس به شایعه در خصوص گل‌محمدی/ یحیی در آستانه جدایی قرار گرفت؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.

شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار باعث انتقاد طرفداران این تیم از عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی شد. آنها در حالی استادیوم آزادی را ترک کردند که شعارهایی علیه بازیکنان پرسپولیس دادند اما هیچ واکنشی نسبت به عملکرد یحیی گل محمدی انجام ندادند.

با این حال هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه سه شنبه هفته جاری خود از سرمربی تیم خواست تا شرکت کرده و صحبت‌هایش را مطرح کند. همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال برخورد جدی با گل محمدی به دلیل نتایج چند هفته اخیر مطرح کرد.

این در حالی است که سرمربی سرخپوشان پایتخت بابت حاشیه‌های به وجود آمده در چند هفته اخیر به خاطر مسائل داوری و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال از عملکرد مدیران باشگاه ناراضی بود و در نشست روز گذشته نیز به آنها اشاره کرد. هیأت مدیره باشگاه نیز مستندات خود مبنی بر پیگیری این مسائل را با گل محمدی در میان گذاشت و حمایت کامل و همه جانبه ای را از او اعلام کرد.

با این وجود شایعاتی مبنی بر عبور هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی برای برکناری او از سرمربیگری این تیم مطرح شد که مورد تکذیب مدیران باشگاه قرار گرفت.

حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه برخورد با گل محمدی عنوان کرد: هر آنچه در توضیح مربوط به جلسه هیأت مدیره در سایت باشگاه منتشر شد مورد تأیید است و هیچ کم و کاستی ندارد. حمایت تمام و کمال از گل محمدی می‌کنیم و این رفتارهای نخ‌نمای دشمنان پرسپولیس است که نمی‌خواهند آرامش داشته باشیم.

رضا درویش نیز ضمن رد این صحبت‌ها گفت: واقعا نیازی به توضیح مجدد برای حمایت از آقای گل محمدی نیست. حمایت همه جانبه وجود دارد و افتخار می‌کنیم چنین مجموعه فنی داریم. امور جاری باشگاه در حال پیگیری است و هر کس در حیطه وظایف خودش عمل می‌کند.

حمایت هیأت مدیره باشگاه از گل محمدی نشان می‌دهد که مجموعه مدیران پرسپولیس قصد دارند با حفظ تمرکز سرمربی خود روی مسائل فنی از ایجاد هرگونه حاشیه جلوگیری کنندتا بتوانند با یحیی گل محمدی در پایان فصل جاری به هدف قهرمانی خود در لیگ برتر برسند.

در همین ارتباط: گل محمدی در آستانه استعفا/ شرط مهم برای خداحافظی یحیی با نیمکت پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیان IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    هیچ مدیریتی در این موقعیت به فکر تعویض مربی خود نیستند اینها همه شایعات دشمنان پرسپولیس هستند پرسپولیس خانه گل محمدی است
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    آقا تیم هوادارانه اونا هم میگن نمی‌خواهیمش تمام
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    حاشیه سازان به اهدافشان نمیرسند مگر پرسپولیس مثل استقلال تا رده ۵ جدول سقوط کرده بلاخره یه افت داشته ولی قرا نیست هیچ امتیازی از دست نده مثل شیر برمیگرده صدر تازه الان سپاهان با یارهای اضافی پرسپولیس داره قدرت نمایی میکنه حالا که پرسپولیس ،خود پرسپولیسه.حالا هپروتیهایی حرفایی بلغور میکنن ولی بیخیال پرسپولیس با خیزش بعدی رکوردها را میشکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی