نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| دو چهره معروف ایران از AFC مدرک گرفتند/ مدیران آینده فوتبال ایران را بشناسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین چهره‌های ایرانی صاحب مدرک مدیریت فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.

علیرضا فغانی و ابراهیم شکوری فردا (پنجشنبه) مدرک پایان دوره مدیریت کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت می‌کنند.

این دوره که به صورت آنلاین برگزار شد، ۱۳ ماه به طول انجامید و در این مدت، هر کدام از شرکت‌کنندگان در کلاس باید در خصوص مسائل جامع مدیریتی در فوتبال تحقیق می‌کردند و به ارائه پژوهش‌های خود با زبان انگلیسی می‌پرداختند.

از این جمله می‌توان به طی کردن ۱۲ سرفصل با عنوان‌های سازماندهی جهانی فوتبال، فدراسیون‌های بین‌المللی ورزشی، مدیریت استراتژی، مدیریت اقتصادی، درآمدزایی، رسانه و ارتباطات، مدیریت رویدادها، مدیریت عملیاتی، مدیریت منابع انسانی، حفاظت از کودکان و مسئولیت‌های اجتماعی، حقوق ورزشی و مجوز باشگاهی اشاره کرد.

عکس| دو چهره معروف ایران از AFC مدرک گرفتند/ مدیران آینده فوتبال ایران را بشناسید

در این دوره که به تازگی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود ، تنها دو نفر از کشورمان شرکت داشتند؛ ابراهیم شکوری دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال، معاون اسبق باشگاه پرسپولیس، رئیس فعلی کمیته آموزش و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان به همراه سرشناس‌ترین داور بین‌المللی ایران علیرضا فغانی تنها ایرانی‌های شرکت کننده در کلاس مدیریت فوتبال AFC بودند و طبیعتا اولین چهره‌های فوتبالی هستند که این مدرک معتبر را در اختیار می‌گیرند. قرار است در آینده نفرات بیشتری از کشورمان در این دوره‌ها حضور یابند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی