نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آمار بی‌نظیر ۳ پرسپولیسی در این فصل/ تخت گاز تا قهرمانی در لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ بازیکن سابق پرسپولیس در این فصل عملکرد درخشانی داشتند.

سپاهان تنها تیمی است که در همه بازی‌های نیم فصل دوم به برتری رسیده و حالا صدرنشین مقتدر لیگ است. نتایج ضعیف پرسپولیس و پیروزی‌های پشت سر هم سپاهان باعث شد تا شاگردان مورایس به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند و حالا خودشان را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح کردند. سپاهان که یکی از پرمهره ترین تیم‌های ایران است، در این فصل عالی کار کرده و مربی پرتغالی این تیم هم نشان داد که صاحب سبک است.

در بین بازیکنان سپاهان در این فصل چند بازیکن بیشتر از سایرین درخشیدند و نمایش‌های فوق العاده ای داشتند. شهریار مغانلو که آقای گل فعلی لیگ است به همراه فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان جزو بهترین‌های لیگ بودند و آمار بسیار خوبی هم از خودشان به جای گذاشتند. این ۳ بازیکن روی هم ۱۴ گل زدند و ۱۲ پاس گل هم دادند که آمار بسیار خوبی به حساب می آید. نکته جالب در خصوص این نفرات این است که هر ۳ بازیکن سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و زمانی پیراهن این تیم را برتن می کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    اولا مقانلو غرضی تو پیروزی بود ثانیا سید جلال بنگر پهلوان سرلک آقایی برا پیروزی جام آوردند سپاهنیا نگفتند بلزیکنان سپاهان با کمک تاج برای پیروزی جام آوردند درضمن تاج یکسال مدیر عامل پیروزی بود پیروزی قهرمان شد تاج ده سال ریس فدارسیون بود ساکت مدیر تیم ملی ولی جام به پیروزی میدادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی