نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حمله مدیرعامل نساجی به مدیرکل ورزش مازندران: «عالیشان» بیشتر به فکر جایگاه خود است تا نساجی/ فردا درباره مطهری تصمیم می‌گیریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت که فردا هیئت مدیره این باشگاه برای بررسی استعفای حمید مطهری تشکیل جلسه خواهد داد.

ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص تصمیم‌گیری باشگاه نساجی درباره استعفای حمید مطهری اظهار داشت: مطهری برای نساجی زحمات زیادی کشیده و بعد از بازی با مس هم به دلیل شرایط تیم و نتیجه‌ای که گرفته بودیم ناراحت بود و تصمیم به استعفا گرفت. ما نمی‌خواستیم عجولانه در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و اجازه دادیم زمان بگذرد و هم مطهری به آرامش بیشتری برسد و هم ما بتوانیم در یک فضای آرامش بهترین تصمیم را بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از بازی بازیکنان با مطهری صحبت کردند و حتی به خانه او هم رفتند و مخالف جدایی این مربی از نساجی هستند. علاوه بر این همه چیز را برعهده هیئت مدیره باشگاه گذاشتیم تا در این خصوص تصمیم مناسب گرفته شود. قرار است فردا (جمعه) جلسه هیئت مدیره برگزار شود و ما یک بار دیگر صحبت‌ها و نظرات حمید مطهری را بشنویم تا بعد از آن هر آنچه اعضای هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتند اجرا کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره آخرین شرایط ورزشگاه وطنی عنوان کرد: ورزشگاه شهید وطنی در هفته دولت توسط مقامات دولتی افتتاح شد و همه آمدند رُبانی را قیچی کردند و چند عکس هم گرفته شد و رفتند. از آن زمان تا به امروز این ورزشگاه رها شده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است. با وجود حدود ۷۰ میلیارد تومانی که برای بازسازی این ورزشگاه هزینه شد اما از همان روز افتتاح ورزشگاه نواقصی وجود داشت که گفتند برطرف خواهد شد.

سیف‌الله‌پور  افزود: حدود ۴ ماه از آمدن آقای عالیشان به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان مازندران می‌گذرد. در این مدت با نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان استان جلسات متعددی برگزار کردیم و قول‌هایی دادند ولی تا به امروز عملی نشده است. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بیشتر از اینکه به فکر کار کردن باشد و بخواهد مشکلات ورزشگاه برطرف شود، به فکر حفظ پست، صندلی و جایگاه خود است و شاهد هیچگونه پیشرفتی در خصوص مشکلات ورزشگاه وطنی نیستیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲ ماه از تخصیص بودجه برای بازسازی ورزشگاه وطنی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: پس از جلساتی که با نماینده مجلس و آقای مرادیان داشتیم و همچنین دستور شخص معاون اول رئیس جمهور، آقای مخبر، مبلغ ۷ میلیارد تومان جهت رفع نواقص باقی مانده ورزشگاه اختصاص یافت، اما سؤال ما از مسئولان ورزش استان این است که از آن تاریخ تا به الان چرا هیچ کاری صورت نگرفته است، اصلاً این پول کجا رفته است؟ باشگاه نساجی متعلق به همه استان مازندران است و به عنوان نماینده استان و ایران قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، قطعاً با این شرایط و عدم حمایت مسئولان استان نمی‌تواند موفق شود. تنها یک نفر نمی‌تواند از پس هزینه‌ها و مشکلات این باشگاه بر بیاید و همه باید پشت این تیم باشند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب بیرانوند به شکست پرسپولیس؛ قرار است با درد و زجر قهرمان بشویم/ خودمان کار را سخت کردیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مربی نساجی یا پرسپولیس؟ با اینکارها میخواید تعداد بازدیدها رو افزایش بدید؟ زشته. ما رو نا امید نکنید. اینجوری دارید یواش یواش فراریمون میدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی