نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مایکل جردن
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین بسکتبالیست تاریخ در تاریخ ۱۷ فوریه ۶۰ ساله خواهد شد و به این مناسبت مبلغ هنگفتی را به خیریه «آرزو کن» اهدا کرد.

چند روز قبل از برگزاری دوره دیگری از مسابقات بسکتبال در سالت لیک سیتی، مایکل جردن، بازیکنی که هنوز هم بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال است، ۶۰ ساله خواهد شد. افسانه شیکاگو بولز به جای برگزاری یک مهمانی بزرگ برای این مناسبت، برنامه‌های متفاوتی دارد.

جردن اعلام کرد که به مناسبت بزرگداشت شش دهه زندگی خود تصمیم گرفته که ۱۰ میلیون دلار به بنیاد «آرزو کن» کمک کند. شماره ۲۳ افسانه‌ای همچنین پیامی را به این سازمان، که از قبل از کسب اولین قهرمانی NBA خود یعنی از سال ۱۹۸۹ با آن در ارتباط بود، ارسال کرد. جردن گفت: «من نمی‌توانم هدیه تولدی بهتر از این داشته باشم که ببینم دیگران در حمایت از بنیاد «آرزو کن» به من ملحق می‌شوند تا هر کودکی بتواند جادوی تحقق آرزوی خود را تجربه کند. تماشای قدرت و استقامت آنها در چنین دوران سختی از زندگی‌شان واقعا الهام‌بخش است.»

مایکل جردن در دهه ۱۹۹۰ شش عنوان قهرمانی NBA را با بولز به‌دست آورد و همواره با این بنیاد همکاری کرده تا به کودکان مبتلا به سرطان کمک کند و علاوه بر آن، کارهای اجتماعی بسیار زیادی انجام داده است.

جردن در حال حاضر مالک شارلوت هورنتز است، اما موفق نشد که با این تیم افتخاراتی که به عنوان بازیکن کسب کرده را به دست بیاورد. این تیم در حال حاضر جایگاه ماقبل آخر (۱۴) کنفرانس شرق را به خود اختصاص داده است.

جردن علاوه بر بازی برای بولز، برای مدت کوتاهی به عنوان بازیکن در واشنگتن ویزاردز نیز حضور داشت و در این تیم بود که در سال ۲۰۰۳ برای همیشه بازنشسته شد.

این مطلب را از دست ندهید: سلبریتی‌هایی که تیم بسکتبال دارند/ از پیاده‌روی هالیوود تا سالن پرهیاهو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی