نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تیم ملی فوتبال ایران
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به‌نظر می‌رسد مدیران فدراسیون فوتبال در حال تنظیم برنامه تیم ملی در فیفادی پیش‌رو هستند.

معادلات نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پیچیده شده و برخلاف گفته‌های اولیه که شایعات درباره انتخاب یک سرمربی ایرانی را به اوج رساند، اما به نظر می‌رسد که مدیران فدراسیون فوتبال تصمیمی برای انتخاب سرمربی ایرانی ندارند و در نوبت اول، گزینه‌های خارجی در دسترس در حال بررسی هستند تا بهترین گزینه از میان آن‌ها انتخاب شود و در صورت رسیدن به بن‌بست در مذاکره با سرمربیان خارجی، احتمالاً مدیران فدراسیون به‌سراغ استفاده از گزینه داخلی خواهند رفت.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر خود شخصاً مسئولیت انتخاب سرمربی را برعهده گرفته و باوجود آنکه، سخنگوی فدراسیون بارها مدعی شده که فعلاً انتخابی در زمینه تیم ملی انجام نشده اما گویا تاج در حال پیشبرد برنامه‌های خود است و تلاش می‌کند تا بتواند تا پیش از فیفادی پیش‌رو، تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند.

انتخاب بازی دوستانه در اولویت است!

مدیران فدراسیون فوتبال عراق در روزهای گذشته بارها مدعی مذاکره برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران شدند و تنها نقطه اختلاف میان طرفین را هم درباره محل برگزاری مسابقه عنوان کردند. با وجود صحبت‌های مطرح شده از سوی مدیران عراقی، سخنگوی فدراسیون فوتبال هرگونه مکاتبه با فدراسیون فوتبال عراق را تکذیب کرد اما گفته می‌شود با وجود تکذیبیه‌های انجام شده، گویا مهدی تاج در زمینه تیم ملی در هیات‌رئیسه اختیار تام را دریافت کرده و در حال چینش برنامه‌های تیم ملی است. عراقی‌ها خواهان برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی هستند و گویا تنها شرط فدراسیون فوتبال برای انجام این مسابقه، برگزاری آن در ورزشگاه آزادی است که با وجود مخالفت اولیه از سوی طرف مقابل، در حال حاضر مدیران فدراسیون فوتبال عراق در حال بررسی این خواسته هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در فیفادی پیش‌رو یکی از حریفان ایران بدون‌شک تیم ملی عراق خواهد بود.

تیم ملی روسیه هم قرار است در فروردین‌ماه به تهران سفر کند و روز گذشته به صورت رسمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد که قرار است در روز دوم و یا سوم فروردین‌ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران، دیدار دوستانه‌ای بین تیم‌های ملی ایران و روسیه به انجام برسد تا باتوجه به فرصت ۱۰روزه فیفادی پیش‌رو، برنامه‌ریزی برای انجام ۲ بازی دوستانه انجام شده باشد.

تصمیم باورنکردنی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی ایران/ بازی تدارکاتی اول؛ انتخاب سرمربی دوم!

جمع‌بندی نهایی در حال انجام است؛ حالا نوبت انتخاب سرمربی است!

مدیران فدراسیون بدون آنکه بخواهند نظر سرمربی جدید تیم ملی را نسبت به برگزاری بازی دوستانه بدانند، با مدیران فدراسیون فوتبال عراق و روسیه مذاکره کرده‌اند و به نظر می‌رسد که در فیفادی ماه مارچ، هدف‌گذاری اصلی آشنایی بیشتر سرمربی جدید تیم ملی با بازیکنان است. سرمربی‌ای که هنوز انتخاب نشده اما گفته می‌شود که رئیس فدراسیون فوتبال با چند گزینه خارجی مذاکرات خود را پیش می‌برد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آینده رسماً از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران و جانشین کارلوس کی‌روش هم رونمایی خواهد شد.

آندره‌آ استراماچونی، گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ سرمربیانی بودند که نام‌شان در فضای مجازی مطرح شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب سرمربیان خارجی که در فوتبال ایران سابقه کار دارند، نیست و احتمالا از یک گزینه جدید قرار است طی روزهای آینده پرده‌برداری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رمضون IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    نمیخاد آقای تاج تصمیم بگیره تا الان تصمیم گرفته بسته
  • هوادارفوتبال IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    خیلی جالب است بدون سرمربی بازی دوستانه پیش بینی میکنیم خوب بازیکنان راهم خودتان انتخاب کنید وآقای تاج خودش هم برود روی نیمکت تیم میلی بنشیند واگرهم نتیجه نگرفت وسئول کردند چی شد ایشان بگوید به شما چه که چی شد تیم میلی خودمه دوست دارم ببازه ....عجب آشفته بازاریست فوتبال.
  • بهرام IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    فقط استراماچونی از یک چوب خشک بازیکن میسازه .
  • ابراهیم IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    ما ،یه غلامحسین داریم ، ازهمه سرمربیای ایرانی سرتره ، بیاییدقراردادوببندیم تمام .
  • اتحاد و همدلی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    حمایت ما از تیم ملی بیشتر از جام جهانی نخواهد بود... چه بازی دوستانه، چه اسیا یا هر چی. ضمنا، مراقب باشبم فوتبال لیگ ما رو غرق هیجان نکنه... هیجانی لحظه ای... برای فراموشی.... نگرانم... نگران.
  • اتحاد و همدلی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    حمایت ما از تیم ملی بیشتر از جام جهانی نخواهد بود... چه بازی دوستانه، چه اسیا یا هر چی. ضمنا، مراقب باشبم فوتبال لیگ ما رو غرق هیجان نکنه... هیجانی لحظه ای... برای فراموشی.... نگرانم... نگران.
  • عباس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    سلام فقط استراماچونی مربی خوبه وبدردتیم میخوره
  • ل IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    تادنبال اینه که یه مربی خارجی بیاره که قراردادی که باهاش ببنده میلیاردی مثل ویلیموس که جیب خودشم پربشه وبرا خودش هم صرف کنه نه مربی ایرانی که چیزی عاید خودش نشه. تاج فقط دلالی میکنه برا خودش
  • Sohrab IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    چرا اسکوچیچ رو نمیاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی