نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یک اتفاق عجیب؛ مربی‌ای که در یک ماه دو بار از تیمش اخراج شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک اتفاق عجیب در فوتبال جهان، یک مربی طی یک ماه دو بار از باشگاه خود اخراج شد

سالرنیتانا، یکی از تیم‌های حاضر در سری آ برای دومین مرتبه در ماه گذشته دیوید نیکولا را از سمت خود اخراج کرده است.

نیکولا که در فوریه سال ۲۰۲۲ به عنوان سرمربی انتخاب شده بود، بعد از شکست ۸-۲ مقابل آتلانتا در ۱۵ ژانویه از کار خود برکنار شد.

با این حال طی اتفاقاتی باور نکردنی او تنها ۲ روز پس از اخراجش دوباره در همان پست مشغول به فعالیت شد. سالرنیتانا همان زمان گفت و گوهایی با رافائل بنیتس مربی اسپانیایی برای انتخاب او به عنوان سرمربی داشت که نتیجه‌ای در بر نداشت. اتفاقی که باعث شد تا رئیس این باشگاه ایتالیایی دوباره از نیکولا بخواهد به سمت خود بازگردد.

با این حال از زمان بازگشت نیکولا به سالرنیتانا، آن‌ها یک برد و سه باخت به دست آورده‌اند که شکست اخیر آن‌ها برابر هلاس ورونا، یکی از رقبای اصلی در جدول سری آ بوده است.

بعد از این شکست نیکولا بار دیگر از سمت خود اخراج شد. در حالی که تیمش ۴ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته است. نکته جالب توجه مدت زمان ۲۹ روزه فعالیت دوباره این مربی در سالرنیتانا بود.

دیوید نیکولا در خصوص بازگشت دوباره‌اش به این باشگاه گفت: وقتی که رئیس باشگاه با من تماس گرفت، با روش‌های خاص به خودش تصمیم گرفت که دلیل اخراج من بعد از شکست تلخ و دردناک به آتالانتا را توضیح دهد. من هم عذرخواهی کردم و مسئولیت آن شکست سنگین را بر عهده گرفتم.

او در ادامه گفت: در ادامه از رئیس باشگاه خواستم تا در تصمیم خود تجدید نظر کند چون می‌دانستم بازیکنان چه قدرتی دارند و من عاشق تیمم هستم و به پروژه باشگاه اعتقاد داشتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی